ploppviola

Alla inlägg den 1 september 2014

Av Liljenberg - 1 september 2014 08:47

 Ny månad o denna månaden planerar Pontus o jag att fylla år  12 o 13:bra tajmat va!? Jag fick världens finaste 27 årspresent de året   (2004) Min lillakycklingunge ska fylla 10 år.


Har även syskon(ett som fyller 35 o ett som fyller 50) o syskonbarn(Mikael) o kusiner(Jörgen, Annie(som tyvärr inte finns här mer men ändå i hjärtat :Tony,Ewa) i September.Har jag glömt något?Isf räknas du ändå men min hjärna har inte vaknat   Nåt kusinbarn också om jag inte är helt fel...Jaja ni förstår att de är många iaf  


Min kära farbror Sydov fyllde oxå år nu i sept men tyvärr är han inte med längre.Lustigt att så många på min släktsida valde just September att fylla år.Måste vara goset kring jul året innan   


Hade planerat att åka till Skånes djurpark men vi bytte över planerna till Randys lekland i stället.

Gjorde inte flickorna något   


Vaknade med ont i halsen o huvudvärk.


En ipren så är man med på banan igen. Konstigt egentligen att frukten banan o banan/vägen stavas likadant


Nu är flickorna otåliga  o vill åka så de gör vi strax.


Jag tänkte införa en ny grej i min blogg o de är dagens positiva o/eller dagens tanke.

Tänkte att de kunde behövas.

Tänkte även köra dagens diss/negativa bara för balansens skull men mest fokus på de bra.I den mån de går o efter dagshumör.

I dag blir dagens (efter)tanke:tänk att man  gång på gång kan bära barn o att allt blir rätt.De är fantastiskt tycker  jag.Dagens bild är med Mollie i magen  

Trevlig dag//Monica


 


Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards