ploppviola

Alla inlägg den 8 september 2014

Av Liljenberg - 8 september 2014 20:34

Jag tycker de är tråkigt med människor som ser allt i svart el vitt.De finns lite gråskalor i mitten oxå.
Tråkigt att man inte får tycka o tänka olika.
Jag bär en ryggsäck o du en annan.
Mitt liv har gjort mig till den jag är, med mina tankar o känslor.
Får jag inte va som jag är då har vi inget att säga varann.
Jag förstår kanske inte alltid hur du tänker men jag respekterar iaf dig.
De skulle va rätt trist om vi alla tänkte på samma sätt.Hade inte blivit något att diskutera el delge varandra.

De finns folk som gillar att snoka o sprida skit runt sig.
Tassa o smyga runt men inte visa sig..
Dom personerna kmr jag ta bort, med dom kmr personer som aldrig ger ett livstecken och åka.
Har jag inget större värde än så så ägnar jag mig hellre till dom som tycker jag är värd.




I dag har jag mått riktigt kasst.Knappt orkat något.Trött i hela kroppen o yr...

Har somnat Miranda nu o jag blev akut sugen på chokladpudding med grädde så de ska göras nu.
Är man sjuk så är man...hihi.
Hektisk vecka.3 möten inbokade städ tvätt o bak, o födelsedagar i antågandet

I år har vi tre som fyller stort 5, 10, 15
De är 10:an som ska fylla på Fredag.Lyckades pricka in honom till dagen i nån mig
Ha de//M

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards