ploppviola

Alla inlägg den 10 september 2014

Av Liljenberg - 10 september 2014 16:54

Can you resist



Kvällsmacka står på schemat o nu laddar jag inför kvällsfixet..

Tröttare änn tröttast men positiv o glad o känner mig styrkt.

Ser fram emot helgen då jag o Ponne fyller år o sen börjar Miranda på sin dans o Pontus har äntligen fått plats på handvolten.

Teverummet ska tömmas helt o snart är de ett minne blott..

Ser så fram emot vår stora renovering.


På Söndag är de val..Jag har velat lite denna gången av olika skäl..

Men kommit fram till att man inte kan gilla allt med ett parti så om man gillar de mesta så kör..

Har vid ngr tilfällen röstat på KD men eftersom dom gått infrån mina värderingar o värdegrunder så är dom inget val i år.

Har fått nys om ett parti som heter NY FRAMTID o dom verkar dela många av mina åsikter.Vet inte om dom har förtryckta valblanketter men annars kan man ta blanka o fylla i själv..

Dock står jag o velar med ett ben i ett annat parti oxå.Får se får se..


Jag har fått upp ögonen för att många inte gillar när man har olika åsikter men de gör mig inget för de får mig bara o känna att den/dessa personer tillför mig ändå inget.


Nu mat//M






Av Liljenberg - 10 september 2014 15:06

I går var jag på möte o jag hade laddat mig upp till tänderna.Men de hade jag kunnat strunta i för personen som försökte trycka till mig i somras uteblev..Utan vi har fått en ny "person" som faktiskt kmr tillföra oss något.
Jag har mina aningar om vrf dom bytt bort denne.Jag läste upp våra rättigheter o föreslog att ta med mig mer kvalificerat folk. Påtalade även att hen betett sig både lågt o kränkande.Varpå denne nu mest troligen blev rädd.Perfekt för denne kmr inte få ha med något av mina barn att göra.
Nya personen plus lärare lyssnade på mig o mitt barn kmr få den hjälp o de stöd han behöver.En självklarhet för mig men inte för alla i dag i skolans lågbudgetutövande.
I morron har jag ytterligare ett möte o på Fredag ett.Fredagen är viktigast o mest avgörande.
Går de inte som jag vill kmr jag kontakta Skolverket.

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards