ploppviola

Alla inlägg den 12 september 2014

Av Liljenberg - 12 september 2014 21:16

Några  har undrat var länkarna man ska klicka på är..

KLICKA HÄR

Kostar som sagt inget...


Tack  



Av Liljenberg - 12 september 2014 20:51

Fina tavlor som min lillasyster gjort till mig i present.Tack än en gång.

Pontus har blivit grattad.
Han var nöjd över både mat o paketen
Under tiden jag o svärmor stod i köket hade Mollie målat alla sina 20 naglar (o halva fingrarna) med nagellack.Hon hade även satt ett par fina stora fläckar på sin fina Villervallakläning o på golvet.
Visst blir man glad!
Miranda har haft ett känsloutbrott o däckade här nu, utan mycket röst kvar.
Lång dag o nåt förpubertetiskt.
Känslig för allt o tårarna rullar många ggr om dagen.
Möte tre avklarat o till er som undrat så gick även detta HELT enligt planen.Jag var överladdad men behövde inte ens använda hälften av mina argument.
TACK säger jag o andas ut.Lite nedförsbacke o jag ska passa på att andas.Till dig dom kämpar kan jag säga:ge inte upp du får lön för mödan o du kmr bli stark o klara mer än du någonsin trodde var möjligt.Jag har kravlat i trög extra tjock kära men jag är uppe nu o de är jag djupt tacksam över.
Trevlig helg//M

Av Liljenberg - 12 september 2014 07:25

För 10 år sedan föddes en liten kille en månad tidigt.
Vattnet gick dagen innan men sen hände inget mer.
De blev en igångsättning pga infektionarisk.
Moderkakan var full av frakturer o att Pontus föddes när han gjorde tror jag räddade hans liv.Min speciella älskade pojke. Ett mirakel.
3080 gram o 46 cm.
Vi har sjungit o firat honom med cola och kärleksmums, o lite småpresenter.
Ipaden får han i kväll.
Nu ska barn fixas till o sen mot skolan.
Hem o fixa lite, sen möte o fikagäst.
Vill du göra mig en tjänst? Klicka på länken i mitt förra inlägg.De kostar dig inget.Tack
Trevlig Fredag på er o tack för ni läser//M
PS glöm inte min chokladtävling.Vinnare dras den 15 Sept. Ds

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards