ploppviola

Alla inlägg den 2 juni 2015

Av Liljenberg - 2 juni 2015 23:00

Miranda Har varit o hälsat på skolan med dagis.
Mycket förväntansfull o glad är hon.
Fem dagar kvar på dagis.Sen slutar de kapitlet och
mot nya vägar och mål.
Kan inte fatta var dom tre åren tog vägen.Vi pratar om över 1000 dagar som bara försvunnit i ett nafs.

De var även Mirandas önskemat idag o hon valde pizza.
De hade deras duktiga mattant fixat.
Bränt o gott tyckte Miranda.

I morron ska hon o dom 4 till som slutar dagis,åka tåget Kristianstad o gå på museet.

På Torsdag nästa vecka ska dom ha avslutningsfest
Tur man har en liten höna kvar där.


.

Ett av flickornas favoriterna.
Fotograf:Miranda

En person har mailat o vill se en bild på mig.Här kmr den.Tagen av mig själv i dag på Vårdcentralen.Ser inte jätteglad ut o de var jag inte Heller då jag väntade på att ta blodprov.
Den nakna sanningen får ni där.

Denna lilla damen somnade själv i kväll.Jag hann inte göra vid Miranda förens hon sov.Har aldrig hänt.Ganska skönt.Miranda somnade utan krångel.
Jag lyckades ännu en gång somna i från en film.Aldrig kan jag sett slutet.

Läkarbesöket gick bra.
Proverna tagna o jag fick ett recept på att spendera en timme på mig själv varje dag då jag inte städar tvättar handlar el tänker på någon annan än mig själv.

Go natt//M

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards