ploppviola

Alla inlägg den 12 juni 2015

Av Liljenberg - 12 juni 2015 08:35

Avslutningen är här.
Förväntansfulla barn.
Ska strax skicka i väg killarna.Sen mot kyrkan o sen fika på skolan
Sen pizza.
Vädret är toppen!!

Av Liljenberg - 12 juni 2015 00:13

Haft denna fina gossen på besök i dag.

Avslutning i dag för MollIe.

o för Miranda var de avslutningsfest.
Hon har fått en bibel o så har hon ätit på pizzeria.
Tack för dessa tre år som varit fulla av omtänksamhet kärlek o mycket sång o dans o arbete med att stärka barnen att våga.
Även för grundstenarna respekt hänsyn

Miranda gav fröknarna denna söta blomma.

Lillasyster och jag har fikat så har jag köpt kläder tills i morron
Hittade mig tre par baggybyxor
En blus o ett linne.
Mollie fick tröja o strumpbyxor.


.

Jag har åter fått frågan:tar du foto på allt?
Jag vet inte riktigt vilket svar "du" vill ha på de?
:"ja de är de enda jag gör"
"nej jag tar inte på allt"

Att ta kort på allt är inget jag gör för då skulle jag inte göra något annat.
Men att jag gillar o ta kort har nog inte undgått någon.

De fortsätter jag med så kan man välja om man vill titta el inte.
Inte obligatoriskt att läsa min blogg.


Så här hittade jag Mollie kl 19 i kväll.Tack
Som hon har pipit i eftermiddag/kväll.
Hoppas hon uppför sig i morron på killarnas avslutningar.

Jag har gjort fint till i morron.

Någon har undrat vilka klasser mina barn går ut.
9an 6an o 4an.

Miranda går ut dagis o börjar skola till hösten.

Minstingen har 3 år kvar på dagis
Älstingen har sökt barn o fritidsprogrammet.
Nu ska jag söka mig till sömnen.
Ska bara.. ..
.Sov gott//M

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards