ploppviola

Alla inlägg den 11 juni 2015

Av Liljenberg - 11 juni 2015 00:23

Vi Ska ha banken här nästa vecka för att värdera huset.
Jag har Städat i källaren tvättstuga Jackes toalett mm.
De finns verkligen jobb precis överallt.

Putsat fönster.

Tvättat massa jädra tvätt.Orkar snart inte se en enda strumpa till i hela mitt liv...

Ständigt återkommande.
Tycker jag hänger samma kläder om o om igen.
Tror del finns en del som åker i tvätten lite väl snabbt.

Men man får va glad att man är rörlig o att de finns maskiner till allt.

De har varit riktigt varmt ute i dag.Satt mig i solen en stund ...hör o häpna:innan jag hämtade flickorna.
Sen var vi ute i trädgården efter dagis.


Jag har gjort nåt som inte hör till vanligheterna:Strukit skjortor.De görs mest till avslutningar här.
Ogillar verkligen de.De blir ju inte rakt hur länge man än försöker.
Men de får duga.
Jag strök en blus till mig själv vilket jag kunde struntat i då jag ser ut som en sväld kossa i den.
Måste akut hitta något annat till avslutningen.Jag har i morron på mig ......typ.

Nu Ska jag sova.
I morron är de sista dagen på dagis för flickorna.För Miranda för gott.Dom ska ha avslutningfest för henne o 4 till som slutar.

Sen ska dom gå till pizzeria med ngr av fröknarna.Mysigt
Jag ska hitta nåt fint från Miranda att ge som tack för dessa 3 år hon har varit där.

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards