ploppviola

Alla inlägg den 6 juni 2015

Av Liljenberg - 6 juni 2015 19:17

Vilken svettig dag.Höll på o svettas sönder o samman på jobbet.Där är varmt redan som de är o så städa o fixa i denna kvava värmen.Slängde mig i duschen när jag kom hem.Har sällan var så skönt o duscha.

Tror de blir åska i natt.Hoppas på de.Jag har öppnat fönster i hela huset.Satt tvärdrag.Ska lufta ur till vi ska sova.Så kvavt o varmt i natt fast vi hade öppet i vårt sovrum.

Stefan bjöd på middag som vanligt på Lördagarna.Stående meny:kycklingrullader.I dag slog han på stort o serverade grönsaker till.Morötter
Första gången.

Jag har fått badat ett styck galet barn:Mollie Hon hade en rejäl attack av jagvägrarattbada.
Hon skrek o fäktade o var helt galen.
Sen när hon väl var i o skulle upp hade hon ett utbrott till som hette jag "villintegåuppurbadet"

Helt söndergråten o hes stackarn.

Hon höll på att somna här för en stund sedan men piggnade på igen.Gissar att hon är inte i andra andning nu.

Ska Snart ha flickorna i säng.Ett moment med många små parenteser.
Kissa dricka snurra runt sjunga/yla krypa under överkastet från fotänden o upp till huvudänden 1000 ggr.Mm

Garnityr ska borstas...

//M

Av Liljenberg - 6 juni 2015 09:29

Samlar kraft för att gå upp.
Jobb väntar.
Jag är fortfarande tung i huvudet o snuvig..Över två veckors förkylning som inte riktigt vill ge med sig.
Skönt iaf att va frisk till anslutningarna.

Mollie har varit på kasst humör här på mornar o kvällar.Bättre när vi är i väg.
Hon har gapat o skrikit här i natt.
I dag låter hon täppt o tung i hals.
Antar att hennes förkylning är här.

Fyra dagar kvar på dagis innan lov så hoppas hon kan gå dom iaf.

I veckan ska här planeras avslutningskläder för barnen.Första gången i historien som jag inte köpt nya klänningar o skjortor.

De finns gott om kläder i garderoberna.De är bara Mollie som bara har en finklänning.

De blir de traditionella besöket på Viking för o äta pizza/gyros efter avslutningarna.

Sen har viken lång sommar framför oss.

Jag hoppas på varierande väder.Vill varken ha veckor i rad med sol el regn.Utan hoppas på att de varierar Jag dör om de ska va sol i tre veckor i rad o man ska totalt smälta bort.
De ska fortfarande göras mat städas o fixas o de är för mig olidligt när man inte får pausa med en regnig dag.

Nu först upp oreda till oss
sen frukost o mot jo bet.

Trevlig Lördag.//M

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards