ploppviola

Alla inlägg den 14 juni 2015

Av Liljenberg - 14 juni 2015 00:45

Isac på skolavslutningen i går o hans fantastiska lärare som stöttat o lyft honom.En sådan engagerad person hittar vi aldrig igen.
Tänk om.fler kunde se barn för deras olikheter o lyfta fram även deras styrkor i stället för o fokusera på de mindre bra o svårigheterna.
Mina barn har tagit sig igenom klass 4, 6 samt 9 o jag har gjort ett jäkla hästjobb o är minsann stolt övermig själv o dom!!Fy vad jag slitit för mina barn rättigheter!O som dom slitit o kämpat.Stolt över dom är jag!

Kom o säg att jag inte fostrat mina barn en gång till va!!!!!

De var delade känslor för Isac.Glädje o sorg hand i hand.


Pontus

Jacob gick ut 9 an.Jag har krigat med allt jag haft o har för att få igenom honom med godkända betyg.Vi lyckades!!!!!

Önskar att alla ska bli trodda på o få den stöttning dom behöver.
Skolan ska vara för alla oavsett!!

Jag njöt på altanen när allt var Slut.

Vi var även på Viking o åt pizza.Gyros för min del.
Barnen fick avslutningspeng o vi var o handlade på stan.
Massa glada studenter överallt .Härligt o se!
Dagen var helt perfekt på alla sätt o vis.
En riktigt het sommardag.

I dag har vi firat Jacob lite extra o de blev thaimat o sen God fika på de.

Jag har varit o jobbat som alltid o de var väldigt hett.

I morron ska vi till Tosselilla
Skönt att regnet kom nu o lite åska men i morron får de gärna va fint igen.

Go natt//M

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards