ploppviola

Alla inlägg den 5 augusti 2011

Av Liljenberg - 5 augusti 2011 13:28

Efter några års uppehåll med bloggande så tar jag tag i saken igen!!  


Familjen har utökats med en liten tjej sedan sist o nu har vi ytterligare en parvel på jäsning..spännande overkligt o hopp om att de skall gå bättre änn i Januari då vi fick missfall..Bland de värsta jag varit med om..trodde aldrig de skulle hända mig/oss..


Alla planer tankar, förväntningar som gick i stöpet på några dar..från småblödande till störtblödande och till sist som kom fostret ut då jag stod o hängde tvätt..Ganska stor för o va 8 veckor....


Denna gång blöder jag inte ännu så länge;vilket är en enorm lättnad..Har varit livrädd för o gå på toa o har knappt vågat torka mig eller kolla på pappret...


På Tisdag(9/8) är de dax för inskrivning o ev ul..ska få tid till kub då man numera är i åldern för större risker(här i skåne har vi tidigare änn i övriga landet,här är de 33 o i övriga 35 år)Jag är 34 men blir 35 samma år som bebisen föds..Bebisen föds?Låter overkligt,har inte börjat tro att de ska gå bra ännu..Fast jag så klart har en stor förhoppning om att de ska göra just de...



I dag är de grått o regningt,precis i min smak..Trött på värme kvavhet o svett..Vill ha höst..Mycket beror ju på att jag mår så illa som jag gör,värmen gör de värre.


Miranda och jag har varit o vecko/stor handlat,de blev ett matbord fullt..Åkte på avstämning men ska inte gnälla för de händer inte många gånger per år..Uppskattar scanningen väldigt mycket får jag säga..Så skönt o bara packa ner logga ut o slippa upp o ner på banden..Tar stryk på ryggen o de slipper man gärna...


Pontus är med sin farmor i Malmö,dom skulle till en skatebordpark till Pontes STORA lycka!!

Isac blev hämtad av kompis mamma,så han blir i väg ända tills i kväll.Här hemma är jag o Jacob o Miranda.....


Blev en smörgåstårta som just står o gonar till sig i kylen..Garnering sker i kväll..Ska bara komma på nån kvällsmat till barnen som vägrar inta kladdiga maträtter..


På återskrivande/M



Tidigare månad - Senare månad

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<<
Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards