ploppviola

Alla inlägg den 26 augusti 2011

Av Liljenberg - 26 augusti 2011 12:04

Idag är även Isac hemma från skolan med halsont o hängighet  

Pontus är piggare men fick vara hemma även han...

Jacob gick själv till skolan så vi slapp dra ut förren precis då Pontus skulle vara hos tandläkaren,han var så duktigt o de gick bra o ha de andra barnen med mig(första gången jag provar de)


Tog inte många minuter där o sen drog vi till Kristianstad för o hämta babyboxen på bayproffsen.Visste på ett ungefär var de låg o blev bara lite letande..


Man fick hämta ut den när man ville så jag tänkte varför vänta,saker kan hända fram till bf ändå o även efter.

Om man går o oroar sig o tror saker ska hända o inte kan glädja sig så ska man kanske inte bli gravid heller??Jag vill tro att allt ska gå bra o saker går ju inte dåligt för jag hämtar ut en box med grejer eller hur!!??Sen vet man ju om riskerna men så är de med allt här i livet o jag har alltid varit en person som har handlat  innan jag ens varit gravid.....så jag tänker handla o greja o glädja mig hela graviditeten!!!

Innehåller i själva boxen var:pampers blöjor,tvättlappar,matskedar i plast,en nappflaska,kuponger o broschyrer,föräldratidning,reflex

Sen fick man en blöjhink oxå..Miranda köpet sig vattendjur till badet:



Däremot blir jag gladare o längar mer efter vår skruttis!

       

     Glada sjuklingar!Miranda sov

Ska strax somna henne igen en stund om de går....

Jacob ska ha fotbollsmatch i kväll så nu ska jag tvätta hans matchkläder..

Blir tvätt o lite städ som vanligt o så fredagsmys såklart...slippa laga mat är guld värt.pizza toonight!


Trevlig helg på er alla//M

Ps Isac är en riktigt tänkare o har tusen frågor o funderingar:på väg hem från Kristianstad sa han:de är synd att jag aldrig fick träffa min morfar..Jag sa att de kommer du göra i himmelen..Isac:bara jag hittar han,där är ju flera miljoner själar  ds


Tidigare månad - Senare månad

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<<
Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards