ploppviola

Alla inlägg den 13 augusti 2011

Av Liljenberg - 13 augusti 2011 15:41

  Blev som sagt en tur till Maxi för o köpa presenter till Pontes klasskompisar o så lite kvällsgott...

  Ponte hängde med   Och Miranda..Ponte köpte sig inlines som han har önskat rätt länge..104 kr på rean..Miranda köpte sig en nalle o lite klubbor...Hon är rädd för bilarna på parkeringen o står o ser arg ut men hon är lite rädd i själva verket.

  Ponte fullt koncentrerad

  Närbild på hans nya skatter

  Eftermiddagsfikan

  Pontus var med i en tävling o vann vars en väst till sig o lillasyster

Skörden på Maxi:    Mums mums med de syrliga klubborna o dom där godisarna som man lägger i munnen o så är de syrligt pulver i..köpte även salta nötter,Hoppas jag kan tycka dom är goda!!!

 Efter lite disk o dammsugning ska nu middagen börjas på..Jag ska göra mig en färdigrätt med kyckling o pasta i en underbar sås o Ponte ska få en skink o ostpaj resterande familj får pytt i panna o stekta ägg.....

Senare blir de kvällsmys o barnen vill se rädda Willy o så blir de godis så klart!!!!!

Ha en fin kväll alla!/M

Av Liljenberg - 13 augusti 2011 11:18

Ska ta mig till maxi o handla lite lördagsgotte..synd bara att typ inget är gott samtidigt som man är sugen på massa,men vad?Vad jag änn köper o kommer hem o öppnar så bara :nä de var inte gott osv..Trist!!!Aptit kom tilllbaks!!!


Frågade ponte vad vi ska köpa till tjejerna han ska på kalas hos i morron..han sa:är de två tjejer jag ska till?Ja då får de nog bli tjejsaker hahahhahah....  


Tidigare månad - Senare månad

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<<
Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards