ploppviola

Alla inlägg den 23 augusti 2011

Av Liljenberg - 23 augusti 2011 13:04

På väg mot Kristianstad:  

Framme:      Väntrummet     Här har ni min lille skrutt som beräknas födas den 26/2(ändrat från 29/2) I en halvtimme fick jag titta när den låg o svalde vatten,sög på tummen,hoppade,slog kullerbytta,drog sig i sina ben o grejade mest hela tiden..dock ville den inte lägga sig så bm Maria kunde mäta nackspalten så de var drf de tog en halvtimme.så envis o skulle bara ligga stilla då hon mätte(hon behövde komma lite underifrån..Men bm tryckte o puttade på magen så den lille hoppade till o opponerade sig rätt vilt..Där fanns allt på den...helt PERFEKT o sen räknades min vikt längs mitt blodprov,min ålder osv i hopa o siffrorna blev bra o  risken för tex ds är 1 på 7009:se bilden:LÅG!!!   Nedersta siffrorna som stämmer..siffrorna ovan var enbart på min åldersrisk.Har moderkakakn i bakvägg som jag aldriog haft så då är d ebebisen jag kände i går..kände nåt vibbrerande o trodde kansk e devar tarmarna..Men nä den är "den".....

Är redan "kär"   i min skrutt..Efteråt fikade jag hos svärmor o visade upp bilderna...


Miranda ligger o sover o jag äter glass o ska läsa lite bloggar innan de är dax o hämta killarna......


Jag är lycklig!!!!!!!!!    //M

Uppdatering hemlig shopping,,titta vad jag handlade till min skrutt i går(vet att saker kan hända men de gör dom isf oavsett om jag handlat i går el dagen innan bf).   Den gråa bodyn hämtade jag ut gratis på

Kappahl

Av Liljenberg - 23 augusti 2011 08:15

   I dag skall de ske:nupptestet på csk,ska vara där 10:30 så en timme innan  ska jag lämna Miranda hos svärmor..Hon har packat sin väska med dockor och hundar...

 


Isac börjar spela blockfjöjt i dag o var stolt som en tupp:  


Pontus ville oxå vara med på bild;  


Tänkte slänga in en liten magbild då i v 14..Min mage brukar bli stor snabbt för o sen stå stilla lite..i vecka 25 typ brukar folk tro att jag ska föda:

Doktorn ringde precis så nu har jag fixat recept på  medicin jag kan ta till om jag skulle få migrän igen(brukar få de under mina graviditeter..Hela rubbet med kräkningar,våldsam huvudvärk,synrubbningar, blev "blind" första gången......


Känns skönt o veta att man kan ta något mot den vålsamma värken:kan liknas vid att någon står o slår en hammare över ens tinningar......


Nu ska jag ladda inför nuppet:lite nervös men rätt lugn ändå iom att jag hörde hjärtat så fint i går.Men klart man vet aldrig ändå..Håll tummarna för mig!!/M

Tidigare månad - Senare månad

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<<
Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards