ploppviola

Alla inlägg den 24 augusti 2011

Av Liljenberg - 24 augusti 2011 19:02

I dag åkte Jackes rum på storstryk/städning,fick putsat fönster,dammat,ut med madrass o mattor,dammsögit, torkat golv,sorterat:allt är dammfritt o fint..Hela sängen är tvätttad(täcke, kudde, kvalsterskydden)Så skönt o väldigt behövligt! Denna sommaren har jag mest mått skit så nu känner jag krafterna så smått återvända: så skönt..Hatar när  de är stökigt o fem miljoner saker hänger över en.....


I morron får Isacs rum åka på storstryk!!!!!


Kännt bebisen som ett vibbrerande  i magen.så mysigt!!!!!!!Kan inte fatta att en liten bor där inne? Så ofattbart varenda gång..Längtar så tills magen blir större o man känner ännu tydligare rörelser....


Tittar o tittar på ulbilderna o tycker den är så fin mitt lillhjärta!!!!!


Så undrar folk vrf man gör om de??Behöver jag ens förklara.....??Så glad åt den lilla!!!!


Jag har svårt o förstå vrf man inte skulle göra om de!!!???


Blev lättlagad mat i dag:falukorv o makisar för familjen o champinjoner(ÄLSKAR DE) o makisar för mig..Gurka till sallad..Gott o enkelt som attan!!!!


Dammsögit kök o städat hallen o sen har de inte hänt så mycket mer här i dag....


Ha en fin kväll!//M




Brukar ta ett rum i taget(per dag o riktigt storstäda från grunden)

Tidigare månad - Senare månad

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<<
Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards