ploppviola

Direktlänk till inlägg 14 januari 2012

Skrovmål!!!

Av Liljenberg - 14 januari 2012 18:43

Väntar hungrigt på leverans från mac donalds.....

Ska bli gott gott...barnen blev glada då vi rätt sällan tar mat där i från..Blir rätt dyrt numera,ca 350 kronor för vår familj...


Men i dag är vi ett barn kort samt att vi har en gratis happy meal,så en hundring billigare  


Vad skönt solen har värmt i dag..gick ut en sväng med mina tre hemmavarande barn samt en kompis till ett av dom o så skönt med solstrålar i ansiktet!!!

Satt på en bänk o tittade när dom lekte o solen värmde mina ben sååå! När den gick i moln nån minut drog iskalla vindar direkt över mina ben.....den kom snabbt tillbaks o vi var ute i över 1½ timme o de var LÄNGE sedan!!!!


Mirre byggde sandkakor o pojkarna lekte tafatt o cyklade o spelade bandy för fulla livet..Dom njuter ju oxå..trist med noll snö för de har varit mycket att vi varit inne denna vinter...


Fixade lunch o sen var de dax för fika o nu som sagt kommer snart MAT!!!!


Stefan har rivit de sista på gamla toagolvet:ett fett jobb med att hacka upp massa cement,tjära o annat gammalt 50 talsmög...även lite mer gipsvägg fick rivas o nu har vi rivit vad vi behöver o nu börjar uppbyggnaden av allt!!!! Två veckor kvar tills Mirandas kalas o då ska de stå färdigt!!!!


I kväll blir de film o mera grillchips....


Fick du köpt i dag Camilla????

Ha en fin kväll!!!//M






 
 
Ingen bild

Camilla

14 januari 2012 19:50

Haha, ja en stoooor påse! Köpte även en påse ostbollar (så äter barnen mer av dom och jag får ha chipsen ifred, hehehe)
Vi har också haft underbart väder idag!!! Lite vår i luften. Snö har vi inte någonting alls av denna vinter! Jag är ingen vintermänniksa, men nu tycker t.o.m jag att det är trist med snöbristen!

Liljenberg

16 januari 2012 21:58

Um mumma nåt annat är INTE lönt!!Ah ostbollar är oxå gott fast grillisarna är godare ändå!!
Um mysigt när solen kmt fram..Tristare med att allt damm syns dock...Hoppas vi får lite snö i vinetr iaf en vecka el tre....I dag var de kallt då Miranda o jag var ute..hon ville gräva i sanden men blev mer som att hon fick hacka sand hihih...Hade ni kul på öppna förskolan?Kram!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Liljenberg - 20 november 2016 18:17

Vips där gick 1 månad. Fullt upp med allt. Pusslar o trixar. Vi har firat Stefan och Isac som fyllde år Fredag o Lördag. 14åringen vill inte att jag lägger ut bilder på honom.Drf blir de utan huvud. ...

Av Liljenberg - 23 oktober 2016 23:43


Bio med töserna o lillasyster. Storkarna. Rolig men väldigt högt ljud. Fattar faktiskt inre vrf allt ska va så högt så de sprakar i trumhinnorna? Helgen slut o i morron börjar pusslet igen.Ska bli skönt med höstlov sen. ...

HIH

Av Liljenberg - 22 oktober 2016 23:38

Var en sväng på stan med denna gossen. Lätt o göra honom glad:man går in på Subway :) Miranda var oxå med. Vi var på Hih:s loppis. Köpte fyra par skor o en body till Mollies ena "bebis" Lite andra ärenden o sen till jobbet. Mirand...

Av Liljenberg - 16 oktober 2016 23:28

Pontus på väg till farmor för o fiska. Miranda o jag shoppade i går. Blev ett antal påsar. Mollie ville prova sin Hallowenmask Fixat med julklappar Jag har varit o fixat håret. Jag har dessutom lyckats gå ner 6 kg på 5 veckor. ...

Bio

Av Liljenberg - 3 oktober 2016 20:23

Lillhönans första Biobesök. Hitta Doris. Tre av barnen följde med. Även S. ...

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards