ploppviola

Direktlänk till inlägg 18 januari 2012

Bajsprov

Av Liljenberg - 18 januari 2012 11:49

Är nu äntligen lämnat o hoppas snart få svar på varför I mår illa o har ont i magen till o från o i bland jämt..Han var så ledsen i morse att han fick vara hemma från skolan:observera att de är inte magsjukan utan detta är ett problem vi har till o från en längre tid....


Så han fick hänga på till Bvc med mig o Miranda.....

Flera som inte sett min mage som hejade till o sa:den ser sprängfylld ut..heheh ja de känns faktiskt väldigt proppad med bebis just nu..Den sitter ända upp under brösten o jag hoppas den sjunker snart....

"Då vill väl mamma ha en flicka???"

Nej varför skulle hon vilja de???Jag vill ha de som de är.....


Miranda lekte på o var rätt medgörlig till en början..Hon fick rita o fick berömm för sina massa cirklar o figurer i alla möjliga storlekar..Sen skulle hon benämna saker o hon sa väl tre saker av kanske fem sex nåt..Sen tröttnade hon o sa ja vet inte,,haha fast hon vet ju....


Fast kaffekopp skulle hon inte kunna för de säger vi aldrig.....


Sen var de sparka boll o de gjorde hon o sen skulle hon åka hem sa hon...hon skulle inte hoppa o ville inte vägas o mätas..fick henne snabbt upp på vågen o hann se 16.6 kg o sen under lite tvång en längd som vi blev osäkra på om den var rätt men minst 100 cm så de  satte vi....


Vidare hem o hämta  I:s prov som jag sprang(haha som om!!)in med på barnmott  med..Skönt äntligen lämnat de,har gäckat mig en längre tid då de är svårt o få i hopa en bra tid att fixa de..-dels ska de utföras på rätt tid(morron) sen lämnas in  osv....


Har tid för dr till honom nästa vecka o då hoppas jag att dom fått svar på provet så vi kan utesluta vissa grejer...


Sen tog vi oss faktiskt till mac donalds.vi är i stort sett aldrig där o äter så jag tyckte de kunde vara mysigt bara vi tre(fyra)vet att I är hemma från skolan men de är han så sällan o jag tycker man själv kan avgöra de från familj till familj o gång till gång..finns ju dom som direkt efter el innan ledighter från skolan tar en el två veckors extra semester o ledigt..så så gjorde  vi o de blev riktigt trevlig gott o uppskattat av skruttarna mina!!!


     


Nu ska en liten tjej somnas o snart ska en liten kille hämtas på skolan o sen i em ska de kommas på middag o röjas lite....


Hoppas på en lugnare kväll då gårdagens kväll bjöd på KAOS från alla fronter stort sett..Pontus var den enda som var lugn....

Miranda klagade på ont i magen o örat o gapade o hade sig...Jacob var uppe i varv o sparng omkring som en torped o Isac hack i häl......


Stefan var o tittade på golv o kom hem med broschyrer o vi fastnade för ett superfint högkvalites golv(vill till i vår hall)så de blev som jag önskat ett skeppsholmsgolv fast i ljusare änn jag först tänkt o så med snyggt svart mellan plankorna:passar så fint i hop med våra vitlaserade panelväggar!!Ah snart har jag en hall!!!!!


Hoppas bara Stefan kan vara vid de i kväll för som sagt gårdagen var kaos o jag har så länge gjort allt med barnen så Stefan ska bli färdig men i går gick de bara inte att reda ut allt själv..så i kväll har jag förhoppningar på!Ha en bra dag på er!!//M









 
 
Ingen bild

Camilla

18 januari 2012 13:09

Det är väl klart ni ska passa på att ha en myslunch på McDonalds! Han är ju inte "sjuk" i den bemärkelsen. Om han äter lunch där eller hemma kvittar väl?! Precis som du säger så finns de dom barnen som är lediga ofta och även dom som är sjuka var och varannan dag.
Nej, passa på att ta lite kvalitetstid med ungarna!
Ha det gott!

Liljenberg

19 januari 2012 08:24

Tack för dina ord Camilla

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Liljenberg - 20 november 2016 18:17

Vips där gick 1 månad. Fullt upp med allt. Pusslar o trixar. Vi har firat Stefan och Isac som fyllde år Fredag o Lördag. 14åringen vill inte att jag lägger ut bilder på honom.Drf blir de utan huvud. ...

Av Liljenberg - 23 oktober 2016 23:43


Bio med töserna o lillasyster. Storkarna. Rolig men väldigt högt ljud. Fattar faktiskt inre vrf allt ska va så högt så de sprakar i trumhinnorna? Helgen slut o i morron börjar pusslet igen.Ska bli skönt med höstlov sen. ...

HIH

Av Liljenberg - 22 oktober 2016 23:38

Var en sväng på stan med denna gossen. Lätt o göra honom glad:man går in på Subway :) Miranda var oxå med. Vi var på Hih:s loppis. Köpte fyra par skor o en body till Mollies ena "bebis" Lite andra ärenden o sen till jobbet. Mirand...

Av Liljenberg - 16 oktober 2016 23:28

Pontus på väg till farmor för o fiska. Miranda o jag shoppade i går. Blev ett antal påsar. Mollie ville prova sin Hallowenmask Fixat med julklappar Jag har varit o fixat håret. Jag har dessutom lyckats gå ner 6 kg på 5 veckor. ...

Bio

Av Liljenberg - 3 oktober 2016 20:23

Lillhönans första Biobesök. Hitta Doris. Tre av barnen följde med. Även S. ...

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards