ploppviola

Direktlänk till inlägg 18 oktober 2012

Jag är hög

Av Liljenberg - 18 oktober 2012 23:11

Då är de snart dax för galan.Spännande, ska faktiskt bli riktigt trevligt.Trots att de känns o lämna Mollie så många timmarSka säkert gå bra men är van o alltid ha henne hos mig.I dag var vi på stan o fikade o shoppade.Kappahl har halva reapriset så de blev lite där.En one Pierce till Mollie för hundra kr(ord 300)Jeans till Mollie o Miranda som kostat 229 nu 75 stycket.Leggings till Miranda för 50 kr ord 129 o ett par jeansleggings för 50 kr oxå kostat 129 innan.Sen köpte jag en one Piece till Pontus som han önskar sig.Den kostade fullt pris 400.Köpte en riktig prinsess klänning till Miranda i julklapp med vingar.De finns ju sååå mycket fint till flickor man Blir ju helt galen :-)Skulle kunnat handla mycket mer:-)Köpte även trosor strumpor o så lite smått i hår o smyckesväg till Mirre.På nissen köpte Miranda sig en hund i en väska o jag köpte två julklappar till Mollie o två presentkort till Pontus kompisar som har bowlingkalas i morron.Mirandas exem är så jobbiga nu så jag var inom apoteket o köpte en ny salva vi ska testa:dexem heter den.Vi besökte hemmakväll o barnens fredag är räddad:-)Nu ska jag försöka sova trots Ajaj i halsen.Mollie ligger här bredvid mig så först ska jag snusa lite på henne.Man blir ju hög av kärleken till henne♥Inte klokt att man kan bli så förälskad på så kort tid.Älskar hela hennes uppenbarelse.Hon är så rolig o komisk nu.Så glad att vi fick ett barn till.Känner mig verkligen rik o lyckligt lottad.Nu:sova...zzzzzSov gott//Monica

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Liljenberg - 20 november 2016 18:17

Vips där gick 1 månad. Fullt upp med allt. Pusslar o trixar. Vi har firat Stefan och Isac som fyllde år Fredag o Lördag. 14åringen vill inte att jag lägger ut bilder på honom.Drf blir de utan huvud. ...

Av Liljenberg - 23 oktober 2016 23:43


Bio med töserna o lillasyster. Storkarna. Rolig men väldigt högt ljud. Fattar faktiskt inre vrf allt ska va så högt så de sprakar i trumhinnorna? Helgen slut o i morron börjar pusslet igen.Ska bli skönt med höstlov sen. ...

HIH

Av Liljenberg - 22 oktober 2016 23:38

Var en sväng på stan med denna gossen. Lätt o göra honom glad:man går in på Subway :) Miranda var oxå med. Vi var på Hih:s loppis. Köpte fyra par skor o en body till Mollies ena "bebis" Lite andra ärenden o sen till jobbet. Mirand...

Av Liljenberg - 16 oktober 2016 23:28

Pontus på väg till farmor för o fiska. Miranda o jag shoppade i går. Blev ett antal påsar. Mollie ville prova sin Hallowenmask Fixat med julklappar Jag har varit o fixat håret. Jag har dessutom lyckats gå ner 6 kg på 5 veckor. ...

Bio

Av Liljenberg - 3 oktober 2016 20:23

Lillhönans första Biobesök. Hitta Doris. Tre av barnen följde med. Även S. ...

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards