ploppviola

Alla inlägg under oktober 2012

Av Liljenberg - 6 oktober 2012 07:57

I dag får de bli ett parkbesök efter dusch o frukost.Miranda vill sparkcykla:-) Stefan jobbar ngr timmar o när han kmr hem ska han laga pastasås.Kyckling o svamp i o med fullkornsskruvar.Mycket gott.Ska ta ett tag i tvättstugan.Har rensat ut massor ur flickornas garderober som ligger ute på tradera o mer ska ut.Mot duschen.Trevlig Lördag//Monica

Av Liljenberg - 5 oktober 2012 10:03

fick vi i går av min fd svägerska med dotter..

Fikade o pratade o de kändes som "förr"


Kvällen var hektisk o innan alla barn var tvättade borstade o i säng så var de rätt intensivt..Mycket spring o kissande o nässprayande osv...  


Så skönt o hoppa upp i soffan o slappna av..


I dag har vi varit o handlat helgens godis på Maxi o de blir lite vanligt småröj i kök mm.

Verkar bli en fin dag så de piggar ju upp..

Tänkte passa på o ladda upp bilderna från min mobil.Blir inte lika ofta nu då jag sällan är på den fasta datan utan fixat från mobilen o har inte kommit på hur jag lägger in bilderna i tex min blogg där i från..??


De är lite jobb att blogga från mobilen.Telefonen stavar lite hur den vill o i bland går de inte att rätta så ser ni stavfel så är de därför  


Trevlig helg på er alla!!!//


BILDER:::


                                                    

Fikor,shopping,ikea,akutenbesök,spräckt ögonbryn,vi firar 19 år,soppkokning mm





Av Liljenberg - 4 oktober 2012 20:07

Vad fort en vecka går.De lämnas o hämtas barn.De är läxor till höger o vänster.De städat o lagas mat.Marie har hängt här nästan varje dag o vi har varit på stan en dag.Passade på o köpa en vinterjacka o mössa till Pontus.Jättefin jacka som kostade 700 kr men jag hade 25 procent plus 300 kr i check.Så med mössan blev de 304 kr:-)I dag var vi på Ikea o åt gott o handlade lite av varje(toaborstar, haklappar'bestick, mm)Har du inte smakat deras cheesecake med jordgubbar så gör de:såå god.Blev en kotlett med pommes oxå:-)Mirre köpte sig en hund o Mollys en skallra.Mirres dagisfoto kom veckan o hon blev så fin mitt lilla ♥ Vi kämpar på som vanligt med allt men motgångarna känns fler änn medgångarna just nu men de vänder nog snart.Dåliga perioder har vi alla o de är inte farligt o prata om de o erkänna de.Ingen familj är på topp alltid o perfekt.Huvudsaken att man gör sitt bästa o ställer upp för sina barn o sin familj.Man har mycket o vara tacksamma över.Nu har flickorna somnat o jag pustar lite här.Tyvärr skickade jag ner Stefan till affären;-) nu filmernaTrevlig kväll på er/Monica

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards