ploppviola

Alla inlägg den 7 februari 2014

Av Liljenberg - 7 februari 2014 12:13

Hittade denna hatt när jag storstädade Pontus rum i veckan o Miranda klädde ut sig till pirat.
Mollie är lite bättre men natten var jobbig.Hon har skrikit till minst en gång i halvtimmen.Fick veta varför i dag: de rinner av henne.Om någon är intresserad så ta fram intresseblocket nu ;) :) 14 blöjor:0 Stackarn har haft ont i magen hela natten.
Stefan ska köra inom affären efter jobbet.Tömt på blöjor o tvättlappar.
Jag har klarat godis/läskfri vecka o även et tmycke mindre matintag,så resultatet blev 1,5 kilo:)Lite gympaövningar/sit ups varje dag
Tänkte 1 kilo i veckan iaf:)
Nu ska jag somna Mollie.När killarna kmr ska här bakas muffins.
Miranda har följt med farmor o dom skulle till stan o fika o shoppa o sen skulle dom baka.
Blir en lugn eftermiddag..;)
Trevlig helg på er.

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards