ploppviola

Alla inlägg den 23 februari 2014

Av Liljenberg - 23 februari 2014 18:32

Miranda har varit på dans.Under tiden var jag o hämtade Biobiljetterna till Bamse som vi såg efteråt.
Mysigt o ta en dag bara hon o jag
Jag är väldigt nöjd med min nya laptop.
Välinvesterad:)
Jag har tagit en välbehövlig paus från sandlådan Facebook.Man kan tydligen inte skriva vad man vill där.:(
Sen tycket jag de är trist med folk som är så självcentrerade o vill att folk ska gilla o kommentera varenda bild dom lägger in men sällan el aldrig själv gillar andras bilder.Tolkar de som ren o skär avundsjuka o att man inte klarar av att se att andra har saker/kön man själv velat ha.
Trodde inte de låg på så nära håll som de gör.Ledsamt
Sen är jag överlag trött på att bli uppkäkad in på bara skelettet.Jag ska finnas för alla men var är ni övriga när jag behöver er? Ni som finns vet ju de   
Jag är inte vidare stark o jag kämpar med mitt/vårt livspussel.
Vi har en situation som gör att jag som mamma får kämpa väldigt mycke o jag säger inte att vi har de värst.Jag vet att vi alla kämpar på men detta hade jag aldrig trott för 10 år sedan.
Men svårigheter gör en stark o jag ångrar i nga val vi gjort o gör.
Jag kmr ta bort kopplingen till Facebook härifrån bloggen så ni som vill fortsätta att följa mig får spara bloggadressen.Detta sista inlägget länkar jag dock dit så ni kan spara adressen.
Nu ska jag göra vid två trötta nybadade damer.Stefan tog Isac o Pontus på bio:).
På återhörande.//M



Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards