ploppviola

Alla inlägg den 14 februari 2014

Av Liljenberg - 14 februari 2014 22:17

Blev en trevlig eftermiddag:)
Först kom svärmor med blommor godis/kakor/popcorn o sen kom Marie med fina tavlor:)
Jag bakade muffinshjärtan.
Söta blev dom:)
Dock ingen som orkade äta dom.Mätta efter Mac Donaldsmaten.
Barnen öppnade sina paket o alla var nöjda o glada.
Miranda o Mollie grejade en bra stund med sina pussel.
Nu har precis Miranda somnat o Stefan håller på o somna Mollie.
Vi ska se film o äta gott Vet inte hur jag ska orka:trött o mätt ;)
Hoppas dagen varit bra hos er//M
.

Av Liljenberg - 14 februari 2014 11:57

Stackars Isac har bott på toan sista dygnet
:(
I dag är han bättre men väldigt matt i kroppen.
Han fick akut tandvärk o fick akut göra en provisorisk lagning i en mjölktand som ska dras ut om två veckor.
Där har varit ett pytteminihål i den länge men dom har sagt att vi inte behöver laga den då den ska trilla snart men tydligen är den envis:)
Så tapper o duktig min fina son !!!
Måste säga att de är märkligt att dom inte såg hur stort hålet blivit sist vi var där(denna sidan året)
Kommer mest troligen ta barnen från Folktandvården o gå över till min privata randläkare Anna Dull.Hon har visat mer empati o servicekänsla änn alla sammanlagt på Ft.
Stefan kom hem o var hos övriga hemmavarande barn.
Jag sprang in på Lindex o tog två par baggybyxor till i en stl mindre.En applåd till mig ;)
Perfekt när man inte behöver betala en spänn.Bonus på 1500 kr:)
Nu har jag käkat tacosrester o druckit cola:)
Mollie ska snart sövas o jag ska städa o sen baka hjärtemuffins till mina sex hjärtan.
Så glad för min familj.Efter alla motgångar o all kamp är vi ett järnteam som håller ihopa i vått o torrt:)
Så tack till er för ni finns.Tack även till fina släktingar o vänner för ni finns.Ni är få men hellre få nära änn många ytliga.Finns dom i min närhet som visat sig inte va vad jag trott.Avundsjuka o missunnsamhet är inga karaktärer jag eftersöker i vänner så den/dom förlusten/förlusterna känns inte så jobbiga.
Vi gör val i vår familj som kanske inte alla vill/kan förstå,men de behöver inte förståss o vi behöver inte ens förklara våra val.
De passar oss o vi gör allt för familjen.De är jag säker på att dom flesta av er oxå gör för era nära o familjen.
Så med dessa ord avslutar jag:glöm inte visa kärlek o att ni bryr e,r dom ni tar för givna o tror ska finnas kvar kanske inte alltid gör de Ingen vill bli tagen för given
//M

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards