ploppviola

Alla inlägg den 15 februari 2014

Av Liljenberg - 15 februari 2014 18:50

Nya disken på jobbet.
Tycker minsann Miranda är så duktig som i fyra timmar pysslar o fixar o grejar medans jag jobbar.
Även i dag blev de hämtmat:pizza.Skönt o slippa matlahning på helgen.Jag känner mig inte hundra så jag är riktigt trött nu.
Stefan känner sig illamående så han kände inte heller för att stå vid spisen.

Har ni kollat in nyheterna på Lindex hemsida?
Finns två supersnygga jackor jag vill ha till Isac o Pontus.
Sugen på o handla vårkläder nu:)
I kväll blir de film igen o nåt gott. I går var vi så mätta att varken jag el Stefan orkade äta nåt gotte.De tror jag aldrig har hänt:0
Nu ska jag ta mig ner i tvättstugans tjocka dimma;)
Trevlig kväll//M



Av Liljenberg - 15 februari 2014 10:16

Regnet har öst ner hela natten.Nu väntar frukost o sen ska jag till jobbet.Miranda hänger på:två calipoglassar ligger där i frysen o väntar på henne:)

Trevlig Lördag på er/M

  Stefans presenter till mig i går:)

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards