ploppviola

Alla inlägg den 17 februari 2014

Av Liljenberg - 17 februari 2014 18:41

Varför har mitt barn en stor fet diareeklick under sin sko? Den gjorde flera fina spår på våra hallmattor.
Funderar på o samla ihopa Mollies skitblöjor under en vecka o sen smeta ut högen hos den skyldige......
Jag får stressinfart övet äckliga hundskitar.Skaffa bara hund om du plockar upp efer den.
Sr
en sluta låta era hundar urinera på vår mur!

Av Liljenberg - 17 februari 2014 08:59

Börjat längta lite till våren:)
(Mollies vårjacka o mössa på bilden)
Nu har barnen sportlov o vi får se vad veckan bjuder på:)
I dag ska vi ta oss till stan o titta lite o barnen ska få handla något gott.
Pasta blir de som vi ska ta med oss o äta i en park på hemvägen.Hoppas på sol!
I morron har Pontus fotbollscup o vi ska va där o titta.Hoppas Mollie kommer vara medgörlig o va still lite iaf ;)
Längtar tills hon blir lite större o går ha med på mer saker.Ja utan att jag behöver bli genomsvettig;)
På Onsdag har Stefan tagit ledigt från jobbet o vi ska hitta på något.
På Torsdag ska Isac spela fotbollscup o vi ska titta på honom oxå.
På Fredag kmr en "gammal"klasskompis till mig(från Komvux)på fika.
Ska bli trevligt!Många roliga minnen från skoltiden därifrån :)

För övrigt ska här städas o tvättas som vanligt.
Storstädade Jacobs rum i går.Han städar själv för de mesta men i bland behöver dom en hjälpande hand o de var skönt när de var gjort:)
Nu ska jag ta mig upp från sängen.Kattatvätta mig o sminkas o sen blir de frukost o så i väg mot City:)
Trevlig dag på er.

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards