ploppviola

Alla inlägg den 27 februari 2014

Av Liljenberg - 27 februari 2014 22:54

Firat min lilla hönunge i dag.???
I morron firar vi hennes födelsedag med familjen.
Nu ska här förberedas frukostbricka o plockas fram paket.
I morron blir de stan med kompisar:)
Sov gott

Av Liljenberg - 27 februari 2014 12:03

I går var en hemsk dag.Särskilt för Isac den stackarn:( Även jag mådde dåligt över hans lidande o att se honom så drogad o sen så aggresiv o ledsen:(
Trots att han blev helt drogad av medicinen så gick inte tanden få ut.Han gol o sparkade o fick världens panik.Den sitter stenhårt trots två dagars försök att få ut den.
Dom skickade remiss till Kristianstad i går o dom här på Folktandvården föreslog lustgas vilket dom kan glömma!!
Utsätter inte min son för detta en endaste gång till i vaket tillstånd.Han ska göra de under narkos.Inte väldans roligt att behöva söva honom men eftersom alternativ inte finns så är de så de får bli.
Usch hatar o se mina barn lida(vilken förälder gör inte de)
Himla trist med Isacs tänder.
Jag är extremt noga med tänder men tyvärr har han tunn emalj o en mineraliseringsstörning på sina tänder o de har inget med skötslen att göra.Han är ingen direkt godisätare heller Utan brukar äta popcorn när de är Fredagsmys.
Hoppad nu på snabb tid til Csk för bedömning.
Han är hemma här i dag för de tog enormt på hans krafter både i går o förrgår.Lider så med honom.Han har de jobbigt nog som de är med ångest o oro så detta känns mest blä!!!
Vissa ska drabbas så mycket.Visst finns de dom som har de sååå mycket värre men han är en sån känslig själ o så ska han drabbas av allt.Han är de av våra barn som har haft flest sjukdomar o olika tillstånd.
Han har bla haft halsböld.Lunginflammation.Hudsjukdom.Körtelfeber(s
istnämda var han mycket sjuk i under en lång tid)
Jaja de kunde vat värre:)
I dag ska vi fira vår lillskorpa som fyller 2 i morron.Jag har gjort två smörgåstårtor i dag.I kväll hämtar vi tårta hos min alldeles egna konditor Malin:)
Lika spännande varenda gång.
//M


Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards