ploppviola

Alla inlägg under maj 2015

Av Liljenberg - 22 maj 2015 00:10

Hämtade hem två små fjärilar från dagis.
Oväntat att Mollie skulle ha godkänt en ansiktsmålning..
Men hon hade kollat in kompisen som gjorde de o sen bestämt sig för att oxå vilja.

Så söta var dom.

Miranda har lekt med kompis efter dagis o jag o Mollie har pusslat.

Förkylningar börjar krypa på oss Flera med hosta snuva o huvudvärk.Tyvärr är jag en av dom.

Dax o sova innan klockan ringer.06.00
Go natt//M

Golvet är lagt där ute.Typiskt nog började de aktörerna i efermiddag/kväll.Gissar på att de inte blir fogning i morron då.

Av Liljenberg - 21 maj 2015 10:12

CDON KLicka på HÄR


Bobbycar   399 kr i stället för 549:27% rabatt



   Longboard 499 i stället för 799:37% rabatt



   Disney Sofia The First, Hjälm och Skyddset  299 i stället för 349:14 % rabatt




   Micro Truck  199 i stället för 299:33 % rabatt


Kika in o fynda :) Detta o mycket mer!

Av Liljenberg - 21 maj 2015 10:06

Äntligen läggs golvet!

Dagens mission göra chokladbollar till morgondagens gäster samt hacka o förbereda tacos.
Den traditionella dammsugningen o röjningen.
Hämta barn.
Timmarna går snabbt så nu till verket.
Trevlig dag!!//M

Roligheter på dagis i dag

Av Liljenberg - 20 maj 2015 23:52

De var länge sedan jag var borta en kväll utan barn o med bästis.
Att kunna sitta o prata helt ostört i timmar är inget jag är van vid.
Timmarna Bara rullade.
Ner slank en gyrostallrick o ngr cola.
Mycket gott o mätta blev vi.
Vidare ut till Mac Donalds där en milkshake slank ner.
Känner mig väldigt nöjd.
Barnen hade frågat efter mig många ggr.Dom är vana att jag alltid är hemma.
Kanske dax att börja tänka lite mer mig själv?
Lite sömn är välbehövlig nu.Mollie har hostat som en tok i natt.
Hoppas hon inte gör de i natt.Go natt//M

Av Liljenberg - 20 maj 2015 15:02

Resan hade gått bra.Glada men trötta barn.

Jag har farit runt handlat o gjort ärenden hela dagen.

I kväll ska jag o bästisen ut o äta.Ska bli trevligt att komma i väg lite.

25 år firar vi.

Av Liljenberg - 19 maj 2015 23:48

I dag har de mest regnat.
Känns som de kmr dröja innan golvet kan läggas där ute.
Har iaf köpt ett lite cafeset att ha där.Ett bord o två stolar.
Funderar på o ha nån lång bänk där.Ikea har en fin.
Sen ett par krukor.
Bara de slutar o regna.

Dagen har gått i ett.De har ringt messat o pipit i telefonen mest hela dagen.
Känns inte som jag fått nåt vettigt gjort nånstans.
Lite tvätt lite dammsugning städat en toa handlat, men inget större.

I morron ska flickorna på utflykt med dagis o vi har packat.
Förväntansfulla är dom.

Bussen går klockan 9.
Hoppas på bra väder.
Inte kul om de ska ösa ner.Blir snabbt blött o kallt då.
Jag ska storhandla på Maxi och en sväng på ÖB.
Mor ska med, o så har jag ett par ärenden till.

Nu är jag så trött så ögonen går i kors.
Go natt från mig//M

Ta ett kort på mig o hamstern mamma

Av Liljenberg - 19 maj 2015 00:45

Ligger i ett rum fullt av snarkare.Tre stycken närmre bestämt.
Två morrar o en fräser
Ska skaffa mig hörselskydd!!!!

Hoppas på att somna i från dom.

Go natt//M

Mat

Av Liljenberg - 18 maj 2015 18:28

Detta är godare än både pizza o Mac Donalds

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards