ploppviola

Alla inlägg under maj 2015

Av Liljenberg - 18 maj 2015 17:10

Mollie var tyst o lekte fint på rummet en stund.
Hittade detta

Mirandas rapunzeldocka o en annan docka hade fått sitt ett par klipp

Mollie barnet som alltid har något på gång.
Skratta el gråta?
Tror jag skrattar!

Av Liljenberg - 18 maj 2015 15:57

Haft en trevlig dag på Randys Lekland.

Ätit god pastasallad med kyckling o fetaost.
Den obligatoriska geischaglassen är också nere.
Nöjda barn o nöjda vuxna.
Nu filar jag på en middagsidee
Sugen på Thaimat.
Ska kolla kontot hehe
Kan va värt o slippa laga mat.




Av Liljenberg - 17 maj 2015 19:58

Mollie har haft sin kompis här.Så söta i hopa.
Miranda var hemma hos kompisens storasyster o lekte.
Jag passade på o plantera om massa blommor.

Äntligen Har vi satt upp gardinstången i vårt sovrum.Ingen aning om vilken gardin vi ska ha.

Min lilla pusseltjej

Pizza på menyn i dag.
Gott Var de.

Denna blomman hamnade i badrummet.
Så glad för mina fönsterkarmar

Jag försöker somna flickorna.Mollie är inte ett dugg trött utan bara röjer runt som en toka
Stackars Miranda försöker sova.

Av Liljenberg - 17 maj 2015 13:51

LEKSAKER KLICKA HÄR


                     

Av Liljenberg - 17 maj 2015 09:05

När de stormar, när de stormar runt omkring mig Han är stark o jag är svag....han hjälper mig att ta nya tag.
En sång som sitter i mitt huvud sedan Söndagsskolan jag gick i som barn.
De blåser ute...som bara den.Samtidigt är solen framme för o sen gå i moln.

Känns som en innedag.
Behöver fixa o planera för veckan.I morron blir de Randys med flickorna.
Sen ska här packas o fixas för flickornas dagsutflykt på Onsdag.Får se om jag bakar el köper fika.Dom ska åka buss ut till Vedema.

Jacob har en uppgift kvar i Svenska som jag ska hjälpa honom med.
Här ska tvättas.
Matlista ska skrivas.
Flickorna ska badas.

Men först dusch o frukost.Go Söndag//M

.

Av Liljenberg - 16 maj 2015 23:27

Har ni sett gubben i utedasset på Skånes djurpark?
Himla rolig.Rätt var de var så spottade han på oss.
Lyckades filma de men ska bara komma på hur jag får de hit till bloggen.

Lördagen har i vanlig ordning varit jobbdag.
Hade noll energi o gick på enbart viljan.
Kraften är som bortblåst.

Isac var med mig.

Väl hemma fick jag ett migränanfall av mellanstora styrkan.Sov en stund o vaknade utan smärta o flimmer men illamående o tung o huvudet.

Stefan lagade pasta o pastasås till oss.
Lite snacks o film o nu sängen.
Ska spela lite o vakta ngr bud på tradera.
Får se om jag kan somna efter min tupplur tidigare i kväll.

Miranda har varit hängig o ledsen ngr dagar o klagat på ont i benet.
Nån dag till sen söker jag nog för de.
Fy om de är nåt...
Kan de va växtvärk i ena benet och på dagtid?
Vid knäet, gör ont när hon reser sig/sätter sig o när hon går.

Go natt//M


Min lilla Miranda 2 år.
Så fort tiden går.Vill trycka på nödbromsen faktiskt!!

Av Liljenberg - 15 maj 2015 16:50

Massa fint HÄR


                             

Av Liljenberg - 15 maj 2015 16:01

Varit på Skånes djurpark.
Fullproppat med folk.
Inte konstigt då vädret var kanon.

Trodde Mollie skulle somna på hemvägen men de gjorde hon inte.
Skönt!

Nu Ska jag köra i gång mat dukning osv..
Trevlig kväll//M

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards