ploppviola

Alla inlägg under maj 2015

Av Liljenberg - 3 maj 2015 00:27

Solig dag, dock kall emellanåt.
Vi har varit i trädgården o rastat barnen.
Stefan har grävt till vårt redskapsskjul som han ska bygga.
Vi har varit o tittat på Jacobs fotbollsmatch.
Dom vann!!!
En från motsatt lag som inte var nöjd över de o orden haglade ur hans mun.Vi var svennar o horungar.
Han borde portas från att spela kan jag tycka.
Go natt//M

Av Liljenberg - 1 maj 2015 19:42

Mumiga rester från i går

Miranda har bakat hos farmor o farfar

Så glad för vår trappa o stensättning.

Ni som har många barn o då barn som ska studera till hösten.Visste ni att man måste söka för att få flerbarnstillägget förlängt?
De fick jag reda på i dag.Fram till 20 år får man behålla de.Om barnet fortsätter att bo hemma o förblir ogift.

Kika in i mitt förra inlägg.
Massa fint i länkarna

Av Liljenberg - 1 maj 2015 17:05

Bagaren o kocken klicka HÄR                  



Barn o baby klicka HÄR                    

Kallingar klicka HÄR   


Kika in på mina länkar:massor av fina saker kläder skor mm



Av Liljenberg - 1 maj 2015 08:41

Då var Valborg firat och vi är inne i Majmånad.
Vi åt smörgåstårta här först o sen gick vi ner till Hässleholmsgården
Mycket folk som alltid.
Trevligt o träffa på er alla.
Barnen hoppade hoppborg bla
Brasan tog en stund på sig att köra i gång men sen brann den fint.
Barnen fick köpt popcorn o sockervadd efter att ha köat i meterlånga köer.
Sen var de hem o röja lite här o i säng med töserna.
Ryggläge för föräldrarna o film o chips.Som vanligt somnade jag ifrån filmen.Alltid samma visa.Missar alla sluten på filmer.

Jag ska ta mig upp nu och reda till mig inför jobb.
Sen ska en bit smörgåstårta o ett glas cola zero få slinka ner.
Känns som dagen kommer gå min väg.
Trevlig Fredag på er//M

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards