ploppviola

Alla inlägg den 2 november 2014

Av Liljenberg - 2 november 2014 22:48

Helgen kom o helgen gick..I ett nafs.
Lördagen spenderade jag på jobbet.Isac var med mig.Han är pigg igen nu.Bara lite ont i halsen.
I dag har de skjutsats till dans o gympa.
Sen har jag städat av där nere.Vi går in o ut där nu.

Snyggat till i hyllan o tagit bort gamla skor o grejs.

Vi har ätit tacos.Gott o nyttigt o något jag nog aldrig kommer tröttna på.

En skön Söndag utan större stress.

Miranda har varit o lekt med Malte,som nu är bättre.

I morron kör skolan i gång igen.
Dagis börjar på Tisdag. Så får se vad jag o töserna hittar på.
Hoppas här händer mycket på bygget
Vi ska planera tak o jag vill ha mörk gråa takpannor.Stefan vill ha svarta.De kan jag inte ens tänka mig.Återkmr med vem som vinner hihi

Jag har gjort en lista med vad vi(jag) köpt för julklappar.De ska kompletteras lite.Nån kusin ska ha o någon mer.
Jag tänker inte springa runt o trängas utan de sista ska ske denna lönen som kommer.

Nu ska jag försöka få lite sömn innan plikter kallar igen .
Go natt/M



Av Liljenberg - 2 november 2014 00:05

Har köpt denna smarta grejen.Himla praktisk är den. Lika många fickor bak.Perfekt o bara hänga in i garderoben.
Köpte även HOMEHÄNGAREN. Får se om den kanske får pryda vår nya hall.
EG ringde i går.Färdiga väggar o takstolar står o väntar på att köras hit.

Isac var riktigt kass i går.Han låg hela dagen o sen kräkte han på kvällen.
I dag har han känns sig bättre men är hängig o har ont i halsen.


Stefan lagade mat åt oss i dag.Tyvärr ingen höjdare men ett bra försök ingen alla fall

Ska krypa till sängs nu.I morron väntar dans o gympa.
Go natt M

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards