ploppviola

Alla inlägg den 23 november 2014

Av Liljenberg - 23 november 2014 22:48

Då var denna dagen slut.
Mollie kunde inte sova o tog över 2 timmar o natta.
Inte jättekul direkt.

Mitt ena öga är kaputt.
Antingen är de ögoninflammation el har jag fått något i de.
Har tagit ögondrp med de skaver exakt hela tiden. Suttit i sen flera timmar.Hoppas de är borta när jag vaknar.

Ska sova nu.Go natt//M

Av Liljenberg - 23 november 2014 17:59

Fönsterputsning köket

Fönsterputsning Mirandas rum o Mollies rum

Miranda har lekt hos Malte o då passade Mollie på.

Varma mackor till kvällsmat.

Jag fick gjort en massa i dag o flesta fötterna är putsade o stakar på plats.Men får inte tändas förens till Advent.

Har även tvättat.

Ska snart börja göra vid töserna.
Diskussioner pågår.
Mamma lägga maj säger Mollie o de vill Miranda också.
Får se hur jag löser de.

//M

Av Liljenberg - 23 november 2014 08:51

Men mycket svårt o följa.
Jag tränar på att inte kostant städa/tvätta.
Känns lite svårt dock inför 1:a advent Söndag.
Ska börja putsa fönster i veckan.Beror på var snickarna ska hålla hus.
Jag ska ha utrensning på flickornas rum.Både leksaker o kläder ska bort.Främt kläder från Mollies garderob.Hon har vuxit en hel del o hon är en stor blivande 3 åring.Lång framförallt.
Jag har tre möten i veckan.
Några telefonsamtal som ska ringas.
Ja jag håller mig sysselsatt.
Nu upp till frukost o morgon.
Trevlig Söndag//M

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards