ploppviola

Alla inlägg den 4 november 2014

Av Liljenberg - 4 november 2014 22:24

Med de säger jag god natt

Av Liljenberg - 4 november 2014 20:24

Aktivitet på fram o baksida i dag.Minst 4 gubbar.De har bankats o svetsats.
Härligt ljud i öronen.Resten får bilderna säga.

De ska gjutas på plåten o de blir golvet till ovanvåningen. Ja o taket till garaget.Men först ska de läggas frigolit o golvärmeslingor.Den gjutningen blir de inte denna veckan fick vi veta i dag.Men men de går framåt o i dag har jag varit helt rusig i kroppen. Härligt o se hur de byggs upp.
Ska bli så gott när allt är klart o vi får de precis som vi vill ha de.
Strax sover Miranda o jag ska ner o tvätta hennes nya klänning som damen vill ha i morron.
Mollie hade ätit både ris o kyckling på dagis o tom velat ha mer.Första gången hon äter en portion där.Hon brukar varva mellan antingen köttet el pasta/ris o bara pyttesmå smakbitar.
Hon sjöng "akta dig".De är lilla snigel akta dig.De går framåt även där.
Gokväll//M

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards