ploppviola

Alla inlägg den 6 november 2014

Av Liljenberg - 6 november 2014 22:05

Goda kokosbollar med pärlsocker på.Inget Mollie gillade.Hon vill precis som jag:ha kokos på dom.Dessa är med kokos i.

I morron kommer klädselbrädorna upp o dom ska även målas.

Jag o barnen ska upp till stan kl 15 o demonstrera mot att dom tänker lägga ner deras skola.En välfungerande 0-9 .

De blir såklart de vanliga Fredagsmyset.Inga chips denna veckan.Jag har dom senaste helgerna tyckt att chipsen bara smakar fett o inte gott.
Nu blir de popcorn ostbågar o osthjärtan. Sistnämnda är med cheddar o riktigt goda.

I helgen blir de jobb för min del o på Söndagen är de Farsdag . Barnen ska ge Stefan en liten present o sen är vi bjudna till barnens farfar .o farmor.

Nu ska jag försöka sova.

Go natt//M

Av Liljenberg - 6 november 2014 16:11

En bit närmre målet.

Av Liljenberg - 6 november 2014 06:51

Enligt önskemål: LÄNKEN


Ännu en dag som de regnar.Hösten är mysig tycker jag..Tristare för gubbarna där ute, o alla som ska jobba just ute..

Men de finns kläder så bara o bita i hopa o göra sitt bästa.


Jag är som vanligt uppe i ottan o har lyckats tvätta håret utan o väcka någon..Altid skönt då mitt hår tar en stund o reda ut..Någon som har någon riktigt bra kur/inpackning o rekommendera?Så himla trassligt o svårutrett o torrt som bara den..

Nästa steg blir att klippa av en bra bit om jag inte får rätt på de..Vilket jag egentligen inte vill när de nu lyckats bli riktigt långt o allt.


I dag blir de Fredagshandling.Jag har även tänkt fixa tacos o så baka kokosbollar...


Nu grötkok innan allt kör i gång.Trevlig Torsdag..

Glöm inte klicka på min länk.TACK


//Monica

 


Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards