ploppviola

Alla inlägg den 14 november 2014

Av Liljenberg - 14 november 2014 18:53

Sen var Mollie lugg av.De gäller o smida medan järnet är varmt. Hon har gått med sin lugg tråkigt hängande i ansiktet o eftersom hon vägrar ha klämmor el hårband, bestämde jag mig för att den måste klippas av.
Jag har frågat henne ett tag men nej de ville hon inte.Försökte i dag igen o då sa hon pappa.Men sen övertalade jag henne o de var att klippa snabbt.Sen grät hon hur länge som helst.Jätteledsen
Hon vänjer sig snart.
Jättestor min lilla tjej.Hon blev lik sin moster Marie nu.En blandning av henne o mig.

Vi har ätit pizza o Stefan o Pontus är o handlar Fredagsmys.
Väntar på att Miranda ska komma hem.

Blir tidig sängen för en gnällig Mollie.
Sen idol.Hoppas Fanny el Ludvig åker ut.

//M

Av Liljenberg - 14 november 2014 14:16

Till höger blir vår nya ingång.Dock inte den dörren.

Nya ingången sedd från Pontus fönster.

Baksidan.Altanen bla

Av Liljenberg - 14 november 2014 11:45

Barnkalas

 På Onsdag är de 12 år sedan min Isac föddes.Min då största bebis med sina 3640

 gram o 49 cm.

Kika in på kalaslänken:där är massa fint till kalas.


Av Liljenberg - 14 november 2014 10:51

Av Liljenberg - 14 november 2014 10:14

Golvet blev ju gjutet i går o i dag verkar de redan hårt o härdat.Bra blev de.

Jag har tittat igenom advents o julgrejerna för o friska upp mitt minne :"vad har vi egentligen"

Jag hade två fina röda ljusslingor som jag totalt glömt bort.Dom fyndade jag på Coop efter förra julen.Jag brukar köpa upp saker precis efter jul då dom rear..Man får va lite smart  

Jag slängde en del gamla grejer som var söndriga men som samvetet inte velat slänga innan pga att de tex kommer från min pappa el saker barnen gjort..Men vem blir lycklig för att jag sparar gamla söndriga saker som ändå inte sätts upp..Inte jag iaf..


Jag hittar inte ljusstakarna till Isacs o Pontus rum så de blir att köpa nya.

Min misstanke är att dom åkt med till tippen när vi rensat ut.


Annars fanns de jag ville ha.


De är ju ett tag till de ska fram men jag hatar att va ute i sista stund o börja leta Fredagen innan advent tex.De ska ju dessutom putsas ett antal fönster här.


Annars är de lugnt här på Göket.


Jag tvättar o viker in tvätt i länga banor.

Lite disk,lite leksaker som ska in på alla rum osv..

Byggarna skruvar o borrar o låter lite överallt här..

Ska ut o kolla sen vad dom gjort o gör.

Kort dag för dom som sagt.

 Nu ska jag greja lite inför vårt fikabesök här om ett tag..


"Dagens visdomsord blir:elefanter kan inte klätta" Vad menar jag då med de?


JO:att alla människor är olika o vi kan aldrig begära att människor ska fungera lika dant,tänka likadant.Vi klarar alla olika saker o är bra på olika men de finns iaf ingen som just du. JAG vill öka acceptansen för våra olikheter.



Trevlig fredag på er


 






Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards