ploppviola

Alla inlägg den 5 november 2014

Av Liljenberg - 5 november 2014 19:17

Ytterligare en dag där de går framåt.Takstolar uppe o isoleringen på plats på ngr av väggarna.Gissar på att dom klär bygget i morron.
Två gubbar på baksidan o två fram.Där bak har dom byggt formen för att gjuta samt lagt armeringen.

Jag har haft trevligt sällskap här o barnen har lekt.Blev en liten filmstund innan dom cyklade hem.

Nu ska jag försöka få Miranda att slita sig från legobygget. Smörjning väntar.Provar en ny sort som jag hoppas ska funka.

I morron är veckans sista dagis för töserna.Jag ska Fredagshandla.

Lite kul o fix inför helgen....

Nu bilderna//M

Av Liljenberg - 5 november 2014 12:33

De går framåt.
Takstolar uppe.Miranda undrade varför de heter takstolar."de går ju inte sitta på dom Smart tanke.

Snart kommer Malin med mat till oss.Pasta med ädelost o skinka.Gottgott
Isac kom hem med huvudvärk så han ligger o vilar här.
Jag har städat tvättstugan o nedanvåningen o så flickornas rum.
Börjar se en ände på tvätten.Men säg den glädje som varar haha.

//M

Vår nuvarande.De kmr va hall sen och men med en litenförhall innan.Dörren ska bort o hålet ska breddas.Shit va bra de kmr bli.
Glad är ja o vi.Alla ser fram emot detta.
Ännu en förstärkning av vår familjeplatta. .
Ska bli bra att kunna sitta alla i en soffa o ett stort matsalar där de finns plats för oss såklart men även kompisar o alla möjliga

Av Liljenberg - 5 november 2014 06:32

Har fått frågan om jag inte kan lägga min länk överst i varje inlägg eftersom den blir svår att hitta sen när fler inlägg kommer.Så visst här kommer den igen   LÄNK


De regnar o snart kör morgonrutiner igång,Gröt ska kokas barn ska kläs.Förrutom de tre stora såklart  

Miranda klär sig själv o väljer själv..MEN hon har massa "jag ska bara"så hon blir aldrig färdig..

Kamma dockor, leta efter försvunna saker mm.


Sen väntar jag på gubbarna,ska bli roligt o se hur långt dom komme i dag.


Sen får jag trevligt besök efter middag..Vi ska gå o hämta flickorna på dagis o dom kommer bli så glada nr Malte dyker upp.

På återskrivande Trevlig Onsdag(Lillördag  ) //M






Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards