ploppviola

Alla inlägg den 13 november 2014

Av Liljenberg - 13 november 2014 22:43

Kommer jag vara i vinter.Färgglatt för en gångs skull.Jag som alltid har svart annars.
Setet kommer från stormbergs

Där är tom med råd att gå ner några kilo om man nu skulle vilja de.
Jojjobanta....

Vad tycks om mina fina strumptorkatällning?
Alla dessa förbaskade små håsor som de aldrig finns två av samma.
Har lust o elda upp varenda en o köpa samma färg på varenda en o så en gemensam låda för killarna o en för tjejerna.

Detta avnjöt jag i går på en helt vanlig Onsdag.
I dag slank 3 nogat ner.
Varför slutar man inte äta trots att man varenda gång man ser sin spegelbild bestämmer sig för att detta var de sista? Hörde på radion i dag om att man kan få lära sig äta rätt.Alltså tänka på hur man tuggar osv.Mindfullnes tydligen.De vill jag gå på.Någon mer?

Nu ska jag ta min trötta håglös lekamen o krypa ner.I morron en ny dag med nya tag.
Natti//M

Av Liljenberg - 13 november 2014 21:21

Jag gjorde världens godaste tonfisksås i går.Ser ut som en spya men god som bara den o mer som en röra.
Jag fräste hackad lök o paprika o lite olja i en kastrull.Sen hällde jag på krossade tomater o salt o svartpeppar timjan o basilika o sist tonfisk.

Isac o jag har varit hängiga i dag o jag ställde in ett möte i dag pga av de.

Jag har slagit in dom sista julklapparna.

Fixat o plockat med de mesta här.Men trött trött o håglös.Hoppas de är de minskade ljuset o inget annat.

Vi har haft tacos som vanligt på Torsdagarna. I dag fick jag Pontus till att äta köttet.Han väljer bort allt snart.Han har magrat så o jag har känt mig riktigt orolig över de.Så de kändes bra att han åt de.Jag funderar på att prata med en dietist ang vad jag ska ersätta med om han nu väljer bort så mycket kött.

Vi har nu ett golv på baksidan.Ser bra ut.
De ska torka över helgen sen nästa vecka blir de väggar där.
Framtill är klädselbrädorna satta.Ventilation uppdragen o påkopplad med vårt befintliga system.

Så duktiga killar som bara snickrar på.
Kul o se dag för dag hur vårt hus växer fram.
I morron blir de kort dag då dom bara jobbar till kl 13.Men lite händer de ändå.

Så är de åter Fredag i morron.
Bår vanliga tradition med Fredagsmys.Vilket här är pizza godis o Idol.

I helgen ska jag jobba Lördag som alltid.Sdn Söndag har Miranda dansuppvisning o alltså sista dansen för denna terminen.

Nu sover flickorna o pojkarna ska borstas tänder på.
Gonatt//M

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards