ploppviola

Alla inlägg den 3 februari 2015

Av Liljenberg - 3 februari 2015 22:58

Min lilla Mollie är så ofta sjuk.Går de en vecka emellan är de allt.Hon blev hostig i dag igen o de var hon för bara 3-4 dagar sedan.
När jag la henne var hon rossig o varm om kinderna
Tempade henne nu 38 9.Hon ska va hemma med mig i morron.
Himla skönt o slippa ringa ett jobb och sjukanmäla sig.
Jag jobbar min Lördag oavsett vad.

Miranda ska till dagis o jag ska hämta upp Marie o vi ska spendera dagen här.Jag ska göra grönsakssoppa
De var länge sedan.
Gott är de.

Kakelmannen kmr som sagt.Så i morgon hoppas jag på att kunna visa er väggarna.Vita plattor på höjden.

Jag hoppas målaren kmr o målar taken o sätter väven o kanske tom fondväggarna.
Kan inte fatta att de är så nära nu.
Sen har dom jobb ute också.Dom ska måla huset en gång till o sen ska de stensättas o göras trappor o altan.

Nu blir de sömn för min del..hoppas jag.Go natt//M

Av Liljenberg - 3 februari 2015 19:05

Rektorn har förhört lärarna o de verkar som ingen vill ta de på sig.
De finns ngr omständigheter som får mig att tänka på en person som inte är kvar på skolan....längre.
Personen finns på en väns lista o de är där jag tror att hon har kommit in i min blogg.Där har hon tömt ur sig detta dumma.
Vi har snart ip-numret o då tror jag att misstanken stämmer.
De går spåra allt som skrivs o jag har tagit hjälp med de.
Kommer bli riktigt pinsamt för personen.
Man kan säga att du kommer att få smaka på din egen medicin.Med de menas att de du tänkt för o platta till mig kmr bli en rejäl pannkaka för dig själv.

Har varit på möte o min Pontus får godkänt i allt utom idrott pga att han måste simma 8 längder först.
Lärarna tycker han gjort stora framsteg o har inte alls sett sidorna han visade i klass 3.
Roligt!!!

Flickorna har varit på dagis.Mollies första dag på länge.Givetvis hostar hon nu.Verkar som hon får dras med de.

Hon är pigg i alla fall.
Kakelmannen var här o smetade på något på badrumsgolvet.Han kmr i morron o börjar sätta väggarna.
Även målaren ska komma.
Snickarna kommer tydligen inte förens nästa vecka.Plåtslagare måste göra klart först.
Ah trodde vi var på sluttampen nu men ett par v till alltså.


Nu ska jag lägga Mollie sen ska vi se Biggest looser

Hejhej//M

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards