ploppviola

Alla inlägg den 15 februari 2015

Av Liljenberg - 15 februari 2015 15:39

Mollie ingen fan av kameror

Denna donna älskar kameran o sin spegelbild haha

Fina Pontus

Av Liljenberg - 15 februari 2015 13:56

Jacob o hans klasskamrater är bäst i Skåne.
Jacob sitter på huk

Denna fina fick vi av Miranda på alla hjärtans dag.

Funderar på mitt hår.Jag har ett rent helvete o reda ut de varenda gång.
De är torrt sprött o hade behövt sig en fet boots av något slag.Har provat en del men har du nåt supermedel som funkar på ditt hår?Både schampoo balsam inpackning olja mm.Dela gärna med sig.Jag vill ha de långt o få lättare o reda ut de.
Tack

Miranda har varit o dansat o var lycklig för hon har fått en ny vän.

Vi har skickat in papperna som kom i veckan.Hon börjar skolan till hösten o på Väster..

Ett stenkast från oss.Perfekt

Jag har börjat kika på kakel till köket.De är inte aktuellt exakt just nu men titta får man ju.

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards