ploppviola

Alla inlägg den 14 februari 2015

Av Liljenberg - 14 februari 2015 20:26

Någon som testat detta elektriska torkställ?

Pontus är hemma från Markanlanet.Han somnade på studs o har sovit sedan 18.00

Stefan lägger Mollie o jag lägger Miranda.

Jacob sover över hos kompis.Dom har match i morron i Halmstad.

Jag ska röja lite i tvättstugan o sen blir de film o lite chipsrester från i går.


I morron har Miranda dans o rytmik o sen får vi fikagäster


Godkväll//M



Av Liljenberg - 14 februari 2015 15:48

Pust...ligger i min säng.Har varit o jobbat.Trött
Var en kamp i dag.Huvudvärk o lustig i hela kroppen.Sovit kasst o vaknat flera ggr med panik i kroppen.Vet inte vrf?

Väntar på några auktioner som ska gå ut.

Stefan ska köra o handla o fixa lite alla hjärtansmys

Barnen har fått vars en hjärtchokladskartong av oss.

Nu bjuder jag på bilder från bygget.

Trevlig Lördag/alla hjärtans dag//M

En bit av köket,o vårt spvrum

Köker

En bit av matsalsplatsen

Här ska köksbordet stå

Sovrummet

Kök

Här står jag o tittar från de nya o in i gamla köket

Köket

Sovrum

Matsal

Ingång till bygget,via altanen o köket

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards