ploppviola

Alla inlägg den 8 februari 2015

Av Liljenberg - 8 februari 2015 09:09

Morgon i huset.
Jacob o övernattningskompisen är vakna sedan länge.De hörs.
Miranda oxå,hon är ivrig över terminens start av dans o rytmik.
Hon hade lagt fram sina kläder på golvet i går.
Pontus sover Han la sig tidigt i går.Inte likt honom,hoppas han inte är sjuk i dag.
Mollie o Stefan sover.
Isac sover hos farmor o farfar för första gången på ca 2-3 år.Han fick ångest o klarade inte av att vara i från oss för ca 2 år sedan.Mycket oro o spring på kvällarna.Han har åkt dit flera ggr o försökt men slutat med att han fått åka hem.I går hade vi bestämt att han skulle fullfölja de.Så nu har han säkert växt en hel meter i självkänsla.

I dag blir de som sagt dans för Miranda.När den slutar ska vi alla ner o kolla på när Jacob spelar fotboll.
Bra med kläder o lite mutor till Mollie då ska de nog gå.

Nu hoppas vi på mycket action i huset i veckan.Måtte kakelmannen. komma o fullfölja badrummet minst.
Sen trodde vi att taken skulle vara målade i kök o matsal o vårt sovrum.Men när vi kom ut r i Fredes var de bara slipat.Inget var gjort den veckan.Ändå har jag sett o hört målaren där ute.En besvikelse.
Stefan är beredd att ringa dom om de inte kmr i gång i morron.
Taket ser nästan klart ut.Vilket massa småpilleri med allt.Plåtar mm
Vad vi gör i morron vet jag inte ännu.Måndagen brukar va seg o flickorna är lediga då.
Mollie är mycket bättre nu,Hon hostar o piper fortfarande o är inte hundra pigg.Men bättre.

Nu ska jag strax fixa till mig o sen blir de frukost.

Trevlig Söndag//M

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards