ploppviola

Alla inlägg den 16 februari 2015

Av Liljenberg - 16 februari 2015 22:12

Vad de var för kläder jag hittat till Mollie på Lindex.Här kmr dom

Denna jackan funderar jag på till Isac o Pontus.
Frågan är om Isac kan ha158?
Gissar mer på antingen 158/164 el 164.

Nu tänkte jag försöka sova.
Tidiga morrnar ger trötta kvällar.
Go natt//M

Av Liljenberg - 16 februari 2015 19:54

Här kmr bilder på lilla toan.
Sakta men säkert....
Bild 1 o 2 är i badrummet

Av Liljenberg - 16 februari 2015 18:28

Klicka HÄR


Bygg hemma HÄR


Underbara kläder bla HÄR


Stefan var salig när han kom hem.De har hänt massor här i dag.Vilka gubbar vi fått tag i..Snickarna menar jag då.

Eller dom andra är också duktiga men lite mer saktgående,men de blir bra i slutändan.


Hoppas på fönsterbrädor nu i mitten på veckan.Sen tror jag de kommer börja vävas o målas närmsta dagarna.Jippi så glad jag är.De går mot SNART färdigt!!!!






Av Liljenberg - 16 februari 2015 15:58

Genomlidit längsta dagen i mitt liv känns de som.
Vad gör ni nu på lovet?

Vi har fått dörr nere i biorummet
Alltså ut till garaget.

Kakel är även på plats på lilla toan.Riktigt snyggt.Inte klart men på god väg.Ska visa senare i dag.


Denna ljuvliga dress vill jag ha till Mollie

Av Liljenberg - 16 februari 2015 13:28

Spacklat.

Badrumsgolvet fogat

Lilla toan

Av Liljenberg - 16 februari 2015 12:03

Vi gick till lövet,jag och tjejerna.
Viss protest från Miranda som inte känns 100.
Ägarna hade fått sätta upp lappar på dörren o inne på fiket.Jag frågade vad de stod o en tjej berättade att romerna som kommit hit o tigger.Dom går in på fiken o slickar på skedarna o sätter tillbaks.Dom gör oordning bland glas o muggar o bland servetterna.

Jag tog ingen sked i dag.......

Vi tittade lite på Lindex.Köpte trosor på rea till Miranda.Lite skillnad på 50 kr styck o nu 25 kr styck.

De har kommit massa fint till Mollie som jag vill ha.En senare historia.

Dom fick handla för sina sportlovspengar på Nisses.

Golvet är fogat i badrummet.
Han har nu börjar på lilla toan.

Gamla ytterdörren är nu borttagen
Där ska vara helt öppet.
De hamras o bankas lite överallt.Jag tycker om de ljudet då vet jag att de går framåt.

Hej//M

Av Liljenberg - 16 februari 2015 00:05

Alltid spännande med ny vecka.
Blir nog puts o tapetsering o målning.
Foga golv o lägga golv.
Jag ska upp kl 06 som vanligt,trots de är lov.

Nu ska jag sova.Ska bli skönt.Trött som bara den.

Go natt//M

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards