ploppviola

Alla inlägg den 6 februari 2015

Av Liljenberg - 6 februari 2015 21:28

Vi spenderade förmiddagen hos farmor o farfar.
Fika o pratstund o lek för töserna.
Mollie var först pigg men fick sen en svacka.Hon somnade i bilen på hemvägen.Sen sov hon tre timmar.Nu efter sömnen har hon varit pigg.

Farmor har sytt en klänning till Miranda.Hon blev så glad.

Vi ska somna töserna o sen film o snacks.
Ska bli gott.
Känns skönt att ha väntat till i dag med att äta gott.
Blir mer speciellt o en liten morot efter en veckas sparlåga.

I morron blir de jobb för min del.
Söndag bjuder på fotbollsmatch.

En vecka kvar till lovet.
Nackdelen blir att jag inte kmr få en enda sovmorgon eftersom snickarna är här då.Fördelen blir att de blir nåt gjort här.

Jag har tidigare skrivit att jag tappat mycket hår o att de blivit fnissigt o omöjligt att borsta ut efter hårtvättJag ska boka tid hos frissan o klippa av en bra bit.Ska dessutom färga över hela håret i samma färg.Kommer bli bra o hår växer ut igen.
De kmr nytt underhår o de får en chans att tjocka till sig igen.

Tror jag har tappat 2/3 på vänstersidan.

Nu ett par vändor på Candy crusch medan Miranda kmr i djupsömn.Gokväll//M

Trodde aldrig de skulle komma från mig men jag längtar efter våren.Inte denna veckan men om två veckor

Av Liljenberg - 6 februari 2015 09:51

Jag letar efter retrogrejer till vårt kök o dessa två ska hem till oss

    DE är egentligen chokladströare men de kvittar.Socker/saltströarna är blåa o de är röda jag vill ha.  

Du hittar dom på  www.bluebox.se

Dom har massa roligheter där så kika in om du har lust.


Vi har inte kommit i väg ännu.Men snart så  //M

Av Liljenberg - 6 februari 2015 08:57

I natt brände Mollie het igen.Hon var lite piggare i gårkväll efter Alvedon o då åt hon ett mjukt tacosbröd.Hon beställde köttfärs men de blev inget ätit av de.
Men hon satt iaf med vid bordet för första gången på 3 dagar.
I dag är hon uppe o går men har inte velat äta Hon har druckit nästan en hel flaska med vatten i natt.Sen lite jouise nu på morgonen.
Blir nog att vi kör en liten runda till barnens farmor nu på förmiddan
Först ska vi köpa Fredagsgodis.Blir nog på ÖB.Gillar deras storpack av snacks o deras priser.
Jag höll på att trilla dit i går men blev stoppad av Stefan.De tackar jag för.
Minus 3 kilo på två veckor.

Denna veckan har varit jobbigare än förra.Från i Onsdags har jag varit sugen på nåt gott.
Bara att härda ut.Mår bättre i kroppen.

Som Jag misstänkte kmr inte kakelmannen i dag gäller.Dom har fått riva upp ett golv dom lagt eftersom golvvärmen inte tycks fungera.På Måndag är han här o fortsätter.Likadant snickarna.Sen blir de inga fler avbrott Utan dom jobbar tills de är klart.
Plåtslagaren gör klart i dag.Aldrig hade jag trott att de skulle va så mycket jobb för honom 4-5 dagar har han lagt där.
Gissar på att vädret inte underlättar dock.
Halt o trist.

Jag har packat upp Mollies nya fönsterlampa.Såklart är där ugglor på den.
Kmr lite bilder längre ner på ugglorna i hennes rum.Någon som vill ha en röd/rosa Mammutbyrå?
Vill bli av med den så vi kan köpa Mollies skrivbord.

Jag letar efter röda alt vita burkar till köket.Helst i plåt men ev i trä.Har googlat o letat men hittar inte de jag vil. Någon som sett någonstans?Till att ha matvaror i.Typ kaffe havregryn socker mjöl mm
Nu ska vi reda till oss så vi kan sticka i väg.Trevlig Fredag på er//M

Kolla vad Mollie ritat.Duktiga tös.Hon har bara ritat "krimskrams" fram tills nu.

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards