ploppviola

Alla inlägg den 2 april 2015

Av Liljenberg - 2 april 2015 21:26

Inte dumt o plocka på sig varor för tusen spänn och inte betala ett jutta.
De mesta var rabatterat dessutom
Tack för de Iindex.

Mollie ochi jag gick till stan.Soligt och fint men kallt.Skönt med en rask promenad.

Hon har varit hängigare i dag o skrikig.
Isac är hemma för andra dagen. Hostar massa o är rejält förkyld.Blek o glåmig i ansiktet.

Jag har gjort muffins.4 dubbelt.
Fick trevligt fikabesök

Flickorna är badade flätade o somnade.

I morron firar vi farmor o farfar.Vi är bjudna dit på middag o sen ska vi bowla allihopa på Zuperbowl.
Därefter till dom igen på fika o barnen ska få Påskägg.

Barnen fick sina påskägg av oss i kväll.

Vet ni vad man använder för lakan i en vattensäng?(Svar längre ner.)











BADLAKAN










Nu mot plikter.Go kväll//M.

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards