ploppviola

Alla inlägg den 6 april 2015

Av Liljenberg - 6 april 2015 20:55

Ikea Blev de i dag.Jisses vad mycket jag ville ha.Men de blev lite(mycket)iaf.
Tvättkorg ljuslykta krukor blommor vitrinskåp skohylla hatthängare matta,lampa o massa småplock.
Stefan har skruvat som en galning.Tre vitrinskåp varav ett tar typ 2 timmar.
Jag har precis somnat båda töserna.Så han skruvar.Lite öl till hjälp.
Jag ska gå o rota lite i skafferiet.Hungrig på allt.
I morron tänkte vi köra till Skånes Djurpark.Ska bli trevligt eftersom de var ett bra tag sedan.Dom har haft stängt pga renovering.

Hoppas ni haft en bra ledighet.
//M

Av Liljenberg - 6 april 2015 00:03

Jag Skulle vilja ha ett litet caféset på altanen. Vid köksbordet.
Kanske med fyra stolar och ett lite större bord än dessa på bilderna.

Jag vill få plats med ngr stora krukor där oxå.
Jag har alltid velat ha en vit bänk så de tänkte jag få plats med på någon av altanerna/uteplatserna.

Pontus o jag var nere på Maxi och handlade.Hade Slut på tvättmedel o lite allt möjligt.
Nästan 2000 kr fattigare.Iof köpte jag lite bordstabletter,pedalhink o en gardinstång. Sen 700 kr bensin,ett par räkningar.
Ja ni vet hur snabbt de går.Rätt deprimerande faktiskt.
I morron ska vi till Ikea o köpa vitrinskåpen.Stefan fick eld i baken o jag är inte sen o hänga på.
Vi ska även köpa skoskåpet till hallen.Lite middag o fika o sen hem o montera ihop skåpen o börja flytta över från gamla köksmiljön.Då kan vi riva den halvan.

Nu ska jag försöka lägga telefonen ifrån mig o sova.God natt på er//M

Supersöta byxor från Ellos som jag vill ha till flickorna.

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards