ploppviola

Alla inlägg den 12 april 2015

Av Liljenberg - 12 april 2015 14:49

Miranda har varit o dansat o nu har vi fikat på scones.De var inte i går de.
Vi sitter o ritar på köket.Många mått som ska stämma.Ikea har verkligen inte tänkt på allt.Finns många mått o konstruktioner man fattar nada av.Tex ett skåp med lådor där alla lådorna dras ur fast man bara vill öppna tex översta.Då får man puta in el då dra ut dom man vill ha ut.
Sen Har dom inte alla mått vi behöver o har dom de så måste man välja vitrin hela vägen ner o vill bara ha de överst.
Vi har iaf bestämt kök o de blev inte de el dom vi tänkt från början.Visar vilket senare i dag.
Jag Ska duka av här nu efter sconesfikan o så har jag hundra saker på schemat.Röj plock städ.Pontus ska hämtas på Österås.Han spelar fotboll med kompisar.
De blåser väldigt ute så då kan man med stillat samvete hålla flickorna inne.Jag har försökt få dom att städa sina rum.Blandad utdelning.Plockar lite o sen stopp.
//M

Av Liljenberg - 12 april 2015 01:28

Högsommar i dag 22 grader.
Inte jättekul o va inne på jobbet då direkt.Men de gick de med.
Roligare Var de o komma hem till dukat bord o God mat.Stefan börjar bli en baddare på o laga mat.
Jag har vigt helgerna till att jag ska slippa laga Mat.Han får ordna de hur han vill.Hämta el laga.
Att jag har dammsugit torkar golv tvättat diskat är de väl ingen som orkar läsa haha.
Klockan har stuckit i väg så nu ska jag skynda mig att sova.
Ska bara....
Go natt/M

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards