ploppviola

Alla inlägg den 4 april 2015

Av Liljenberg - 4 april 2015 21:33

Pontus beställde våfflor kväll.Så de blev de.
Mollie åt bara glassen sen sprang hon runt o kastade servetter som en galning.
Pontus åt två våfflor och massa glass.
Han åt middagen i dag oxå o de är inte jättevanligt.Stefan hade gjort en ny rätt.Kyckling som vanligt men i en gryta.
De var med äpple lök curry fond,curry o muschroomoil.Gott!!Pontus tog två portioner .Kändes så bra.Jag trivs när familjen äter.Mollie åt riset o bara de var jag nöjd med.
Miranda o jag har varit på jobbet.Sen har jag dammsugit o skurat golv.Jag gillar lukten av Ajax.
Att gå barfota på rena golv.

Vi var nere o köpte massa gott på Lidl som vi ska äta nu.Både Kvantum o Maxi hade stängt när vi kom dit.

Är man knappt van vid i dagens "alltharalltidöppet"

Hoppas ni haft en bra Påskafton o att helg/ledigheten fortsätter så.////M

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards