ploppviola

Alla inlägg den 30 april 2015

Av Liljenberg - 30 april 2015 10:45

De går framåt på tomten.
Lite har vi fått ändra på för o få ihop mått o vinklar.Men slutresultatet kmr vi bli nöjda med.
Flitiga gubbar.Måste va styvt o jobba som stensättare.Knä o rygg...tar säkert stryk.Dom är inte direkt purunga ju.

Jag har garnerat smörgåstårtan o de verkar bli bra.Hoppas den är god oxå.Fick fyllningen lite i tjockaste laget men tror jag avhjälpte saken med rikligt med citronmajonäs under garneringen.Nu får den stå o gotta till sig tills i kväll när gästerna kmr.
Barnen ska få pommes o hamburgare.Miranda kanske provar tårtan sa hon.
Jag ska röja rent här i köket.Kasta in någon tvätt o sen ska här dammsugas.Inget nytt utan bara de vanliga slentrianstädet som både du o jag gör.
Flickorna är på dagis.Mollie somnade kl 18 i soffan i går o jag la mig dumt nog inte förrän väldigt sent så timmarna med sömn för mig blev få.Känns i huvudet.Känner dessutom av pollen från gräs björk gråbo mf.Har preparerat mig med ögondrp o tablett
Lär känna av de i kväll vid Majbålet
Killarna är i skolan o dom två minsta har samarbetsövningar o sen skulle de bli musikcafe
Slutligen säger jag GRATTIS till Kungen o alla andra som fyller år o dag.Gissar att flaggorna är hissade.
Nu ska jag sätta i min rester o kanske slinker de ner ett nogat oxå.
Önskar er en trevlig Valborg//M

Av Liljenberg - 30 april 2015 00:20

Envisa damen kan allt själv.
Full fast på henne.
Hon lekte Elsa från Frost o vattenkammade håret bakåt o sista gången tog hon massa tvål i håret.Tvålen finns nu på säkert avstånd.
Hon tog två stora händer ned småpärlor o matade ut över golvet....Vid två tillfällen.Dom ligger dammsugaren nu o resterande pärlor på säkert avstånd.

När flickorna var på dagis satte jag smörgåstårtan.Skönt o få göra de i lugn o ro.
I morron ska den garneras.

Vi såg film i kväll(i går) o de blev sent så en snabbis på Candy Crusch sen sova.
Go natt på er//M

Miranda ska hälsa på på skolan.Hon vill sluta på dagis direkt säger hon.

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards