ploppviola

Alla inlägg den 8 april 2015

Av Liljenberg - 8 april 2015 23:15

"villhaett"

Satt in saker in vitrinskåpet o hä är lite från vår förlovning(19960814) o bröllopsdag.(19990819)

Av Liljenberg - 8 april 2015 22:54

Bada är så skönt o roligt.
Jag har sen barnsben älskat ugglebadet i Perstorp.I dag hade dom uppvärmda bassänger.Riktigt gott för kroppen o särskilt min eländiga nacke.
Min lillasyster o jag var där i veckovis på somrarna när bi var barn.Pappa bodde en bit därifrån så han skickade dit oss.
På den tiden fanns ju badvakter.Men dom har personal i dag oxå.
Vi badade i timvis o Mollie var som ett litet orädt vattendjur.Hon gick långt ut o råkade i bland komma under vattenytan men lika glad för de o jag gick precis bak henne.Miranda körde runt med en båt o Isac simmade på han oxå.
Mycket trevlig dag helt utan konflikter o bråk.
Deras pommes är nåt enastående.Kryddan måste jag ragga rätt på, så god.Glass o cola avnjöt vi oxå.
En lyckad dag helt enkelt.
Kvällen gick åt till att bada flickorna o få bort allt klor även på mig.
Vi har satt upp skoskåp o hatthylla i hallen.

De blev aldrig djurparken i går då vädret var kallt o eländigt.
Men I morron ska vi dit.De ser barnen fram emot.Blir lite kompisar som följer med oxå.Fika o filt ska med.Så håller tummarna för en kanondag.
Sov gott på er//M

Av Liljenberg - 8 april 2015 08:31

I går gick vi till stan jag o tre av mina små.Kallt o blåsigt men friskt ändå.Skönt o röra på kroppen.Bilen är alldeles för lättstartad.
De blev fika på Lövet.Kycklingmacka o wienerbröd.
Lite reaköp på Lindex.
Inom Kvantum o köpte tacosgrejer till middagen.
Tacos är alltid gott.Lättlagat o nyttigt dessutom.

Stefan skruvade ihop sista vitrinskåpet i går o jag har börjat ställa in grejer i de.Så nöjda med som.Snyggt stilrent.
Tänkte fortsätta i dag men får se vad jag hinner o orkar.Vaknade ju givetvis alldeles yr o illamående.Tror de kmr från min dåliga nacke.Nåt i kläm kanske.Trött på de i alla fall.
Typiskt För vi ska till Ugglebadet i dag.Får bita i hopa ändå.
Frukosten nere o nu ska jag fixa till här lite.
//M

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards