ploppviola

Alla inlägg den 23 april 2015

Av Liljenberg - 23 april 2015 23:46

Alla pizzabullar uppkrängda.Populärt av familjen.
Himla lätta o snabba o göra.
Nästa gång ska jag ha mindre grejer på dom.Vissa fastnade i pappret i botten.
Ska bara ha ost o/el skinka så inget rinner o fastnar.
Perfekta o ha med sig på utflykter.Goda kalla el varma.

Jag har varit o fikat på dagis.Hade tänkt hoppa över de i dag men flickorna ville så gärna att jag skulle fika så de gjorde jag.

Därefter hämtade vi Isac på skolan.Han har skadat sin fot o kunde inte gå.
Skolsystern ringde hem o bad mig hämta honom.
Jag var på möte med Isacs lärare.
Isac har klarat alla sina mål o kmr få godkänt betyg i samtliga ämnen.En stor seger.Hans lärare lovordade honom så o var så glad.
De är jag oxå.Minst, minst sagt.
Tänk om alla människor fick ha någon som tror på dom o som kämpar för dom.
Jacobs möte häromdagen gick lika bra o han går med huvudet högt o har lyckats med flera ämnen.
Jag har kämpat jag har stångats men de ger utdelning nu i slutänden
Nu ska jag krypa ner o sova.
Fredag i morron.
Sov gott



Av Liljenberg - 23 april 2015 13:01

Pizzabullar gjorda.
Enkelt o gott.
Vi har nu påbörjat markjobbet.äntligen
Branddörren är satt i dag.
Strax hämta flickorna

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards