ploppviola

Alla inlägg den 1 september 2011

Av Liljenberg - 1 september 2011 16:44

I morse lämande jag Killarna på skolan som vanligt,sen körde Miranda o jag till kvantum o hämtade de två paketen jag fick avier på i går:       Vilket fynd jag gjorde på tradera..14 stycker tröjor/blusar/tshirts för 300 kronor...skulle egentligen varit 430 men jag prutade hahhaha


Glad blev jag då dom ser jättefina ut allihopa!!!1


Sen begav vi oss till öppna förskolan med Malin o Malte:             På ena bilden får jag bannor av Malin för att jag fotograferar henne hahhahahaha..Blev en trevlig dag me en sväng inom stan för o köpa paket till Pontus,blev även kläder för Miranda,,glömde fota ena setet men visst var detta fint!?=   10%   på hela köpet på Lindex..Denna fina(gråa) får Ponte på sin 7 årsdag


      Vann en annan auktion på tradera med bebiskläder som vi precis gick o hämtade jag o Miranda o Isac o Pontus, dom fick cykla(killlarna)skön eftermiddag med sol..Iaf så var kläderna helt bedårande o jag är så glad att jag fick så mcyket för 280 kr ink frakten då...vilka pyttkläder...Känner hur de vibbrerar i magen o rycker till:så mysigt!!"Vem är du"??????


Jacob är hos sin farmor o hon kommer med honom vid 20 tiden..Stefan är på jobbet o har öppet hus i dag o jag hoppas att de kom riktigt mycket folk o att dom fått sålt mycket!!!!!


Han är väl hemma vid 21 tiden gissar jag,som i går....


Isac, Pontus o Miranda har varit ute i trädgården o hoppat studsmatta o är inne nu o snart ska de fixas kvällsmat,innan dess gör jag en djupdykning in i min fyllda tvättstuga o slänger i en maskin tvätt....

Solig kväll på er!!//M


Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24 25
26 27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards