ploppviola

Alla inlägg den 4 september 2011

Av Liljenberg - 4 september 2011 17:37

Gårdagen gick åt till att ta hand om sjuk Isac..morrgonen började med att Isac satt o kallade på toa på oss..El stefan fick gå upp för Miranda låg på mig o sov(förkyld o gnällig på natten)Han mådde jätteilla o efter 1½ timme så spydde han o sen la han sig på soffan med jätteont i huvudet o febrig.38 hade han då,som steg till 39.4 under dagen,,han var riktigt kass o blank i ögonen..Fick hjälpa honom tilll toan..Orkade inte ens gå min lilla skrutt


Stefan körde i väg med Jacob på fotbollsmatch o Pontus kompis ringde så han gick till honom..Han följde med dom till Buskul i hembyggdsparken eftersom Isac var dålig,,vi hade tänkt gå dit annars...

Vi hämtade mat på mac donalds men Isac ville bara dricka;inte likt honom som alltid är hungrig.


Lugn dag med lite småstäd tvätt o pul..putsade lite fönster,städade toaletterna torkade speglar osv


På kvällen såg vi film i vårat biorum(mys)


I dag har jag städat o grejat inför att vi skulle fira mig o Ponte med svärföräldrarna..Blev lugnt eftersom de bara blev dom


Vi åt bullar vi värmt i ugnen(matbullar) med olika skinksorter,ost,tomat,gurka,sallad,paprika mm o även vitlöksbröd i ugn:mums!!!!

Halllonpaj med vaniljsså till efterrätt oxå mums!


Jag fick fina rosor o pengar till att gå o göra vid ögonbrynm o fransar o Ponte fick massa lego....




Här kmr bilderna:                                    

Nu ska här hållas kväll!!!!!//M


Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24 25
26 27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards