ploppviola

Alla inlägg den 8 september 2011

Av Liljenberg - 8 september 2011 17:08

Regnet öser ner, o vad gör de?? Drog på oss regnkläder i morse o gick till skolan med killarna...lite gnäll från vissa håll men de var bara o tåga på..


På hemvägen gick vi inom en lekpark o Miranda fick gungat o lekt lite..Fick ett abrupt avslut då Miranda skulle åka kana o den var blöt o hon fick värsta raketfarten o flög en bit o fick grus på händerna till hennes stora förskräkelse...Massa tårar o borstningar o sen gick vi hemåt..


Lite fika o Miranda fick se sin favofilm:Nicke nyfiken på Isacs rum:(se apan på issas um)

Tvättade lite i mitt jätteberg,tänkte kanske få upptvättat allt fram till sluetet på helgen...(?)Gör jag inget annat så kan de gå  


Pratade lite med en kompis i telefon,bestämde att vi ska gå till öppna förskolan i morron


Sen var de dax o lägga Miranda(o mig)brukar somna till men sen flyga upp  för o hinna med alla "kraven" i ett hem.met


Skönt med en stunds egentid..Men jag har varit så hemskt trött sista tiden o haft svårt o somna på kvällarna så i dag unnade jag mig faktiskt o ligga o vila ända tills vi skulle hämta killarna vid tretton o fjorton....


Skulle nog ha kunnat sova två timmar till:så trött o Miranda likaså...


Hämtade Pontus först o sen körde vi o postade brev o tankade..Sen blev de lite smårundor för o slippa köra hem..Isac hämtades fjorton o sen körde jag dom direkt till Kyrkans verksamhet där dom hade haft jättekul o lekt o pysslat o fikat...17 hämtades dom där i från....

Ledarna var toppentrevliga..En av dom håller i öppna förskolan där Miranda går


Fick dammsugat o torkat golv o fick in massa tvätt o finröjt köket inför Pontes kalas på lördag..Bara lite finlir kvar o så får man ju så klart dammsuga igen både i morron o lör....grus grus....,men vilket mysigt väder,,
Älskar regn o "rusk" så länge de inte blåser för de är värre..Är en höstmänniska så mysigt o snart är vi mot jul:tända ljus,varm chokladmjölk o bullar..Jag får mycket större ork o lust till saker på hösten o vintern,,,,,,då vaknar jag till.Blir ett o annat storstäd i skåp/lådor,i källaren,bakar massa osv


Stefan o Jacob är i Broby på fotbollsmatch o blir borta några timmar till


Här ska de hängas tvätt o fixas kvällsmat....ha en fin kväll!!//M





Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24 25
26 27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards